۲۱ دی ۱۳۹۸ ۱۷:۱۴
کد خبر: ۲۹۰۵۱۷
محمدظاهری، مدیر هسته گزینش کارکنان

به مناسبت گرامیداشت «روز گزینش کارکنان» مدیر، اعضا و کارکنان هسته گزینش کارکنان دانشگاه از سوی دکتر حسین سلیمی، رئیس دانشگاه مورد تقدیر و تشویق قرار گرفتند.


به گزارش عطنا، در ابتدای این نشست محمّدظاهری، مدیر هسته گزینش کارکنان دانشگاه، گزارش عملکرد هسته گزینش کارکنان را از فروردین الی دی‌ماه سال جاری تشریح کرد.


او تاکید اصلی هسته گزینش را انتخاب کارکنان متعهد، متخصص و اصلح در بخش های اخلاقی، اعتقادی و سیاسی عنوان کرد و افزود: در این راستا، وضعیت 478 نفر از کارکنان جهت به کارگیری، تبدیل وضعیت و یا تمدید قرارداد مورد بررسی قرار گرفت. همچنین از 303 نفر از کارکنان در محیط کار، محیط تحصیل و محل سکونت تحقیق صورت گرفت.


مدیر هسته گزینش کارکنان دانشگاه با بیان اینکه طی این مدت، 15 مورد مصاحبه، چهار مورد مذاکره ارشادی و چهار مورد سیر مطالعاتی صورت گرفته است، گفت: استعلام های مورد نیاز این واحد به تعداد 694 مورد از سازمان های مربوطه از جمله هیئت عالی گزینش، حراست، هیئت بدوی تخلفات اداری، کمیته انضباطی دانشگاه، وزارت اطلاعات و... تهیه شده است.


محمّدظاهری در ادامه اظهار کرد: در نهایت 384 رای اخذ شده و 94 مورد هم در دست بررسی است.


حسین سلیمی، رئیس دانشگاه هم در این نشست به عملکرد مثبت مدیریت هسته گزینش کارکنان که متناسب و هماهنگ با شاخص ها و معیارهای لازم جهت بررسی صلاحیت کارکنان است، اشاره کرد و تصریح کرد: یکی از دلایل عملکرد خوب و موفق در این حوزه، استفاده از حداقل نیروی انسانی کیفی و تأثیرگذار است.


رئیس دانشگاه در ادامه با بیان حجم اقدامات انجام شده و کارآمدی فعالیت ها از زحمات مدیر، اعضا و کارکنان این مدیریت تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار