۲۴ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۳۲
کد خبر: ۲۸۹۱۱۵
مسابقات دفاع 3 دقیقه ای در دانشگاه علامه طباطبائی
مرحله مقدماتی چهارمین دوره مسابقات ملی دفاع 3 دقیقه ای در آمفی تئاتر شهید بهشتی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.

به گزارش عطنا، این مرحله با حضور خانم  موسوی، مدیر جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبائی، عسکری مقدم، عضو پژوهشکده علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و حسینی، عضو پژوهشکدۀ مطالعات آموزش و پرورش برگزار شد.


این مسابقه برای اولین بار در سال 2008 در دانشگاه کوئیزلند استرالیا برگزار شد و فرم داوری و مجوز آن از دانشگاه کوئیزلند صادر شده است.


گفتنی است، این رویکرد ابتکاری توسط معاونت جهاد دانشگاهی از سال 1395 در دست اجراست. امسال چهارمین سالی است که در دانشگاه علامه طباطبائی این مسابقه برگزار می شود و دبیری این طرح را خسروشاهی به عهده دارد.


اساس این مسابقه برای ترغیب دانشجویان برای ارتقای خلاقیت در ارائه و پرزنت کردن داوران و استادان است. اصل این مسابقه برای دانشجویان است ولی امسال از فارغ التحصیلان نیز برای ثبت نام استقبال شد. البته ممکن است سال آینده فقط از دانشجویان ثبت نام شود.


این مسابقه طی سه مرحله انجام می شود، مرحله اول، مرحله مقدماتی است. دومین مرحله، نیمه نهایی است که از دانشجویان سراسر استان ها شرکت داده می شوند و مرحله نهایی هم همزمان با مسابقات پایان نامه سال دانشجویی (اردبیهشت 99) برگزار می شود.


بر این اساس در مراحل نیمه نهایی و پایانی، سرمایه گذارانی دعوت خواهند شد تا از ایده های نوآورانه حمایت کنند.


لازم به ذکر است در این مسابقات، هر دانشجو تنها 3 دقیقه زمان ارائه دارد و اگر یک ثانیه بیشتر ارائه دهد، کسر امتیاز خواهد داشت.

با توجه به داوری انجام شده نتایج این رقابت به شرح ذیل می باشد:

نفر اول خانم زینب علیرضا با عنوان پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد: معناشناسی مقالات شمس از دیدگاه شناختی (مطالعه موردی مقوله سخن با استناد به دفتر اول)

نفر دوم خانم طیبه پرآذران با عنوان ایان نامه مقطع کارشناسی ارشد: بررسی تاثیر آموزش مهارت های نوشتاری بر اساس برنامه ریزی چند بعدی و بسته ی یادگیری چندرسانه ای بر سبک های یادگیری و حل مسئله دانش آموزان پسر پایه پنجم و ششم ابتدایی ناحیه ۴ استان البرز

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار