۱۶ آذر ۱۳۹۸ ۱۱:۵۳
کد خبر: ۲۸۸۴۹۲
کارگاه چادرزنی هلال احمر

کارگاه آموزشی چادر زنی با مشارکت واحد امداد و نجات منطقه سه ویژه اعضای جوانان به همت کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


به گزارش عطنا، اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علامه طباطبائی در یک کارگاه نیم‌روزه، مهارت برپایی چادر را آموختند و این امور را به صورت عملی تمرین کردند.

میلاد هاشم زهی، عضو واحد امداد و نجات جمعیت هلال احمر منطقه سه شهر تهران در این ارتباط گفت: یکی از  ماموریت های اصلی هلال احمر در شرایط بحران، اسکان اضطراری حادثه دیدگان است.

وی افزود: مطابق با تغییرات جدید سرفصل های کمک های اولیه، در راستای مطالبه اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علامه طباطبائی و هماهنگی با رئیس مجتمع منطقه سه هلال احمر شهر تهران به منظور توانمندسازی این کانون وارد عمل شدیم.

هاشم زهی در ادامه گفت: با آنکه دانشگاه علامه طباطبائی، دانشگاه تخصصی علوم انسانی است، اما اشتیاق دانشجویان این دانشگاه از مسائل فنی و اجرایی از جمله اسکان اضطراری بسیار زیاد است.

شرکت کنندگان در این آموزش نحوه صحیح پربایی چادر را در مواقع سخت و ضروری آموزش دیدند و با همکاری هم چادر اسکان اضطراری را در محوطه دانشگاه برپا کردند.

گفتنی است، این کارگاه با هدف توانمندسازی دانشجویان در اضطرار و نیاز دانشگاه انجام شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار