۰۹ آذر ۱۳۹۸ ۱۳:۲۷
کد خبر: ۲۸۸۲۰۴
photo_۲۰۱۸-۰۷-۱۷_۲۲-۱۲-۲۶

در پی عروج شهادت گونه جوان جهادی حسین علیمرادی، محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش، حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، محمد مهدی تندگویان، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان پیام تسلیتی خطاب به خانواده و دوستان این جوان عرصه جهاد علمی و فرهنگی صادر کردند.


به گزارش عطنا در پیام تسلیت حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش آمده است: خبر درگذشت جهادگر خیّر و مدیر عامل موسسه دست‌یاری به دشتیاری،  حسین علیمرادی که حین خدمت در مناطق محروم در اثر سانحه رانندگی دعوت حق را لبیک گفت، موجب تاسف شد.
از طرف خانواده بزرگ آموزش و پرورش این ضایعه را به خانواده این جوان نیک‌اندیش، جامعه خیرین به ویژه خیرین مدرسه‌ساز و ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن خیّر جوان رحمت واسعه الهی را آرزومندم باشد که اعمال خیرش در بارگاه ایزد منان، دستگیرش باشند و جنت الهی منزلگاه ابدیش شود.



سلیمی: نام و آوازه و یادگارهای آن ستاره درخشان همواره در آسمان فرهنگ و آموزش ایران خواهد درخشید

همچنین در پیام تسلیت حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی آمده است: هر چند که جامعۀ دانشجویی مهمترین رکن دانشگاه ­های کشورند اما معدود دانشجویانی هستند که هم­چون ستاره­، آسمان جامعۀ دانشگاهی را درخشان می ­سازند. جامعۀ امروز ایران به یمن روشنایی این ستاره ­های تابناک در مقابل دشواری ­های بزرگ ایستاده و راه تعالی را هموار می ­سازد.


حسین علیمرادی از جمله این چهره ­های درخشان بود که نه تنها در دوران دانشجویی راه را برای تأسیس یکی از بزرگترین کانون ­های خیریه دانشجویی کشور گشود و با فعالیت ­های سازنده خود چهرۀ فعالیت فرهنگی در دانشگاه را دگرگون ساخت بلکه با بنیاد گذاردن مدارس گوناگون و گسترش خدمات آموزشی مردم ­نهاد در منطقۀ دشتیاری، به یکی از شخصیت ­های اصلی تحول ­آفرین در فضای آموزش و پرورش منطقۀ سیستان و بلوچستان مبدل شد. با تلاش او و همیاری دانشجویان همراهش نام دانشگاه علامه طباطبائی در فضای آموزشی آن منطقه درخشید و طریقی آغاز گشت که با شکوفایی دانش و آگاهی در بین دانش ­آموزان این منطقۀ تاریخ­‌ساز پایان خواهد پذیرفت.


درگذشت این جوان علامه‌­ای فداکار که راحت تحصیل در آن سوی مرزها را با سختی خدمت به هم­وطنان نیازمندش معامله نکرد ضایعه‌­ای باورنکردنی است که از سوی جامعۀ دانشگاهی علامه‌طباطبائی این مصیبت را به خانواده محترم، همراهان گرامی‌­اش و جامعۀ خیرین و اهالی منطقۀ دشتیاری سیستان و بلوچستان تسلیت می ­گویم.


هر چند که نام و آوازه و یادگارهای آن ستاره درخشان همواره در آسمان فرهنگ و آموزش ایران خواهد درخشید.



تندگویان: در غم فقدان علیمرادی همه داغدار هستند

محمدمهدی تندگویان، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان هم در پیام تسلیت خود آورده است: عروج شهادت گونه حسین علیمرادى، جوان بروند و فعال، در راه خدمت به خلق و هموطنان محروم میهن تسلیت باد. در غم فقدانش دانش آموزان منطقه دشتیارى، جامعه تشکل هاى جوانان کشور و هر آنکس که توسعه کشور را ارج مى نهند داغدار شدند. حقا که درگذشتش را جز شهادت ناب و ایثارگرانه نامى دیگر نمى باید.


حسین علیمرادی از دبیران فعال یکی از تشکل های تهران «دست یاری به دشتیاری» بود که محل خدمتشان در منطقه دشتیاری استان سیستان و بلوچستان بود و چندین سال در این منطقه مشغول خدمت جهادی به مردم بود که متاسفانه در مسیر دشتستان با خودرو دچار سانحه شد و چشم از جهان فرو بست.


وی چندین مدرسه و خانه و سرویس های بهداشتی در منطقه برای مردم احداث و خط تولید لباس سوزن دوزی زنان را در منطقه راه اندازی کرده بود و جزو جوانان ایثارگر بی ادعا بود که امروز در راه خدمت به مردم کشور به شهادت رسید. ایشان صاحب یک فرزند کوچک هستند که داغدار پدر جوان و ایثارگر شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار