۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ۰۲:۵۶
کد خبر: ۲۸۷۷۴

به گزارش عطنا به نقل از ایرنا، محمدعلی سبحان اللهی در مراسم امضای تفاهمنامه بین دانشگاه خوارزمی و ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری، گفت: تمام فعالیت هایی که در دانشگاه خوارزمی صورت می گیرد، در راستای رفع نیازهای مردم است. طی دو سال گذشته تمام رشته های دانشگاه مجدد بازبینی شده و بر اساس نیازهای جامعه، رشته های جدید و میان رشته ای راه اندازی شده است.


وی به فعالیت های تحقیقاتی و ارتباط با دستگاه های اجرایی در دانشگاه خوارزمی اشاره کرد و گفت: فعالیت های مذکور در این د انشگاه تقویت شده است؛ تفاهمنامه های تحقیقاتی زیادی منعقد کرده ایم و یک گروهی را تشکیل داده ایم که یکی از وظایف آنها پیگیری اجرایی کردن این تفاهمنامه است و از تمام دانشکده ها خواسته ایم که آخرین فعالیت های خود را در راستای تفاهمنامه هایی که منعقد شده، ارائه کنند.


سرپرست دانشگاه خوارزمی ادامه داد: این دانشگاه، یک دانشگاه جامع است و با وجود اینکه دارای دانشکده های فنی و مهندسی است، ولی محور فعالیت های دانشگاه بیشتر علوم انسانی بوده؛ به طوری که ما دانشکده ادبیات و علوم انسانی را به دو دانشکده تبدیل کرده ایم؛ دانشکده ادبیات و زبان ها و دانشکده علوم انسانی و اجتماعی.


وی به موسسه تحقیقاتی، تربیتی، روانشناختی و اجتماعی دانشگاه اشاره کرد و یادآور شد: مصوب کرده ایم که رشته های پسادکتری و دکتری پژوهش محور این موسسه فعال شده و دانشجو پذیرش کند، که به زودی پذیرش در رشته های مذکور را ابلاغ خواهیم کرد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه خوارزمی، سبحان اللهی ادامه داد: موضوعی که ستاد مبارزه با مواد مخدر پیگیری می کند؛ موضوع بسیار خوبی است و ما آمادگی داریم که با این ستاد همکاری کنیم.


سرپرست دانشگاه خوارزمی در ادامه از فعال شدن بخش بین الملل این دانشگاه خبر داد و گفت: در حال حاضر دانشگاه خوارزمی با چند دانشگاه خارجی همکاری داشته و در زمینه های تبادل استاد و دانشجو و تبادل استاد و برگزاری دوره های مشترک همکاری خوبی دارند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار