۱۳ آبان ۱۳۹۸ ۱۵:۳۹
کد خبر: ۲۸۷۲۸۲
دکتر حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی گفت:در حال تغییر از دانشگاه آموزش محور محض به یک مجموعه کارآفرینی و نوآوری هستیم به طوری که هدف ما گسترش اندیشه ورزی، خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی است.


به گزارش عطنا و به نقل از فارس، حسین سلیمی با بیان اینکه این دانشگاه به دنبال مهارت افزایی دانشجویان است، گفت: دانشگاه علامه طباطبائی از چهار سال گذشته گام خوبی را برای تغییر رویکرد فعالیت‌هایش انجام داده به طوری که با راه اندازی مراکز رشد، آزمایشگاه علوم شناختی و مرکز کارآفرینی و مهارتی مسیر حرکت دانشجویان خود را به سمت فعالیت های نوآورانه تغییر داده است.



بیش از ۴۰ شرکت و ۶ شتاب دهنده در مراکز رشد این دانشگاه مستقر هستند

وی افزود: در حال حاضر دانشگاه علامه طباطبائی بیش از ۴۰ شرکت و ۶ شتاب دهنده در مراکز رشد این دانشگاه مستقر هستند به طوری که سالی  ۵هزار نفر از دانشجویان ما علاوه بر تحصیل در دوره های آموزش رسمی یک دوره آموزش مهارتی را می گذرانند و مدرک جداگانه دریافت می کنند.



این دانشگاه محلی برای تبدیل ایده های استادان و دانشجویان به ثروت است

سلیمی تصریح کرد: این دانشگاه در راستای گسترش اکوسیستم کارآفرینی و نوآوری رویدادهای متفاوتی را به طور مستمر برگزار می‌کند، در واقع باید بگویم که مراکز رشد دانشگاه علامه طباطبائی محلی برای تبدیل ایده‌های اساتید و دانشجویان به ثروت است که در این رابطه گروه‌های شتاب دهنده و صندوق نوآوری از آنها حمایت های مالی می‌کنند.


وی ادامه داد: ایده‌های دانشجویان و استادان به صورت بخش خصوصی فعال در قالب شرکت  دانش بنیان شروع به کار می‌کنند در واقع دانشجویان با فعالیت در این شرکت‌ها آینده شغلیشان را خودشان می‌سازند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار