۲۸ مهر ۱۳۹۸ ۱۲:۰۰
کد خبر: ۲۸۶۷۲۷
محمد جواد ظریف


دوشنبه ۲۹ مهرماه، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در آیین افتتاح کنفرانس بین المللی «یکجانبه گرایی و حقوق بین الملل» در دانشگاه علامه طباطبائی حضور خواهد داشت.


به گزارش عطنا، کنفرانس بین المللی «یکجانبه گرایی و حقوق بین الملل» توسط دانشگاه علامه طباطبائی و موسسه مطالعات و تحقیقات بین المللی ابرار معاصر تهران قرار است در روز دوشنبه ۲۹ مهرماه در محل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی و با حضور کارشناسان و استادان داخلی و خارجی در حوزه های حقوق بین الملل و روابط بین الملل برگزار شود.


بر اساس اعلام مسئولین برگزاری این کنفرانس، محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران در افتتاحیه این همایش سخنرانی خواهد کرد. در این کنفرانس استادان و متخصصان برجسته حقوق بین الملل از کشورهای مختلف از جمله ایتالیا، هند، روسیه، فنلاند، ایتالیا، لهستان، پاکستان، ازبکستان، روسیه، مقدونیه و افغانستان حضور دارند.


گفتنی است پیش از این، چهار پیش نشست تخصصی این کنفرانس در دانشگاه ها و مراکز پژوهشی کشور با حضور استادان و متخصصان برجسته حقوق بین الملل و روابط بین الملل برگزار شده است. این چهار پیش نشست عبارت از پیامدهای حقوقی-سیاسی یکجانبه گرایی ایالات متحده آمریکا در جامعه بین المللی در دانشگاه فردوسی مشهد،  ابعاد حقوقی خروج آمریکا از برجام و آینده امنیت منطقه ای در دانشگاه شیراز، یکجانبه گرایی ایالات متحده، معاهدات بین المللی و آینده امنیت دسته جمعی در دانشگاه رازی کرمانشاه و مدیریت تکانه های ناشی از تحریم و رفتار دول مختلف بر حوزه انرژی ایران در دانشکده نفت تهران است.


این کنفرانس راس ساعت 8:30 در سالن همایش های دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی آغاز خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار