۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ۱۷:۴۰
کد خبر: ۲۸۴۸۱۲
محمود ضیایی در اختتامیه همایش «مدیریت، تولید ملی و توسعه اشتغال»

به مناسبت بزرگداشت روز جهانی گردشگری و به همت گروه مدیریت جهانگردی دانشگاه علامه طباطبائی، سمینار «توسعۀ ژئوپارک ها در ایران: از نظریه تا عمل» برگزار می‌شود.


به گزارش عطنا، محمود ضیائی، دبیر این سمینار در خصوص برگزاری این برنامه علمی گفت: پیرو تفاهم‌نامۀ همکاری‌های مشترک علمی-آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی با دانشگاه گیسن آلمان، در مرحله اول کارگاه آموزشی با عنوان «چالش های مدیریت ژئوپارک‌ها در منطقه قفقاز، خاورمیانه و شمال آفریقا» با همکاری دانشگاه گیسن، دانشگاه علامه‌ طباطبائی و دانشگاه مازندران اردیبهشت ماه امسال در آلمان برگزار شد.


این عضو هیئت علمی گروه مدیریت جهانگردی دانشگاه در ادامه افزود: در این چارچوب، دانشجویانی از مقاطع تحصیلات تکمیلی به سرپرستی استادانی از دانشگاه‌های علامه‌طباطبائی، تهران، شهید بهشتی، مازندران و خوارزمی فرصت آن را پیدا کردند تا در اجرای این کارگاه آموزشی مشارکت داشته باشند.


او ادامه داد: در راستای اجرایی کردن مرحلۀ دوم این تفاهم‌نامه، پروفسور آندریاس دیتمن به همراه تعدادی از همکاران و دانشجویان انستیتوی جغرافیای آن دانشگاه، سفری علمی-تحقیقاتی به ایران خواهند داشت.


ضیائی در ادامه خاطرنشان کرد: گام دوم این پروژۀ مشترک در قالب سمیناری علمی، کارگاه آموزشی و همچنین سفر علمی به ژئوپارک‌ جهانی قشم، برنامه ریزی شده است.


او ادامه داد: سمینار «توسعه ژئوپارک‌ها در ایران: از نظریه تا عمل» روز یکشنبه ۱۴ مهرماه سال جاری در محل سالن اجتماعات دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی برگزار خواهد شد.


وی در پایان با  تاکید بر اینکه حضور عموم علاقه‌مندان در این سمینار آزاد است، گفت: علاقه‌مندان به این حوزه، جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 02148392923 دبیرخانه این سمینار تماس بگیرند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار