۱۰ شهريور ۱۳۹۸ ۲۱:۲۷
کد خبر: ۲۸۴۰۶۵
علیزاده، مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان
شصت و چهارمین همایش معاونان دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی و با حضور منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

به گزارش عطنا، علیزاده، مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان در این مراسم در سخنانی گفت: شورای ورزش مهمترین ساختاری است که در دانشگاه‌ها دنبال آن هستیم.

او ادامه داد: در سال گذشته ۴۷ پروژه ورزشی با کمک صندوق رفاه و با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان انجام دادیم که ۲۵ پروژه آن آماده شده و به زودی افتتاح می‌شود.

وی افزود: تا آبان ماه امیدواریم بتوانیم ۴۵ پروژه ورزشی را تحویل دانشگاه‌ها دهیم که ۲۵ پروژه چمن مصنوعی که به این پروژه ۲۰ پروژه دیگر نیز اضافه خواهد شد را شامل می شود.

مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان گفت: در این زمینه مشارکت خوب دانشگاه‌ها در پروژه‌های تربیت بدنی را همراه داشتیم.

علیزاده ادامه داد: سال گذشته در معاونت عمرانی دانشگاه‌ها ۸ میلیارد تومان پروژه عمرانی هزینه کردیم که باید تعداد دانشجویان را برای مشارکت در برنامه تربیت بدنی به ۸ هزار نفر برسانیم.

وی همچنین از ایجاد اتاق‌های تندرستی در دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: این پروژه باید با مشارکت دانشگاه‌ها در تمامی دانشگاه‌ها ایجاد شود.

مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان در پایان از اجرای طرح پایش در مهر ماه خبر داد و گفت: طرح پایش آمایش و تندرستی را از مهر ماه اجرایی خواهیم کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار