۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۳۳
کد خبر: ۲۸۱۰۷۷
Untitled-1

هیئتی از استادان دانشگاه علامه طباطبائی متشکل از حمیدرضا علومی یزدی، معاون پژوهشی، نعمت الله ایرانزاده، رئیس دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی و لعیا الفت، رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری که برای افتتاح مرکز ایرانشناسی سعدی به شانگهای چین سفر کرده بودند، ضمن دیدار و گفت وگو با مسئولان این دانشگاه در دانشکده ‏های حقوق، مدیریت و ادبیات آن دانشگاه در حوزه‏های تخصصی خود به ایراد سخنرانی پرداختند.


به گزارش عطنا، حمیدرضا علومی یزدی در سخنرانی خود با عنوان درآمدی بر حقوق تجارت در ایران، ضمن ارائۀ مقدمه ای بر نظام حقوقی ایران به ترسیم عناصر آن پرداخت که به گفتۀ رئیس دانشکده حقوق دانشگاه مطالعات بین المللی شانگهای، نخستین سخنرانی علمی در خصوص نظام حقوقی ایران در چین بوده و با استقبال گرمی از سوی دانشجویان، استادان و نهادهای مختلف از جمله شورای تجارت خارجی چین قرار گرفت.


در ادامه، لعیا الفت در سخنرانی خود با عنوان پایداری و مدیریت زنجیره تامین پایدار به تبیین موضوع پایداری و اهمیت توسعۀ پایدار در دنیای امروز پرداخت و به مسئلۀ پایداری در زنجیره تأمین و بحث مدیریت پایدار زنجیره تأمین اشاره کرد.


نعمت الله ایرانزاده نیز در دانشکده ادبیات دانشگاه مطالعات بین المللی شانگهای در خصوص آشنایی با پایگاه های پژوهشی در ادبیات فارسی و مراکز ایران شناسی برای دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و استادان گروه زبان و ادبیات فارسی به ایراد سخنرانی پرداخت.


گفتنی است، با توجه به استقبال گرم استادان و دانشجویان دانشگاه مطالعات بین المللی شانگهای، مسئولان دو دانشگاه در خصوص برگزاری کارگاه ها و سخنرانی های بیشتر در دو دانشگاه و در حوزه های علمی مورد علاقه دو طرف به توافق رسیدند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار