۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ۰۷:۱۹
کد خبر: ۲۷۴۵۵

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی اظهار داشت: معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه به منظور گرامی‌داشت دهه فجر اقدام به برپایی نمایشگاه در پردیس مرکزی کرده است.


IMG_4468(2)


دکتر سید مجتبی محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار عطنا، هدف از برپایی این نمایشگاه را گرامی‌داشت پیروزی انقلاب اسلامی و نمایش دستاوردهای 37 ساله کشور به دانشجویان بیان کرد.


وی اضافه کرد: رویکرد امسال نسبت به گرامیداشت دهه فجر متفاوت بوده زیرا تمام کارها را دانشجویان انجام داده‌اند.


محمود‌زاده در رابطه با هزینه برپایی این نمایشگاه، بیان داشت: هزینه‌ها بالا نبوده چون با مشارکت داوطلبانه دانشجویان صورت گرفته است. ضمن‌آنکه نقش دانشگاه بیشتر حمایتی بوده و صرفا هزینه غرفه‌بندی را متقبل شده است.


عضو هئیت علمی دانشگاه علامه طباطبائی درمورد مساحت و تعداد غرفه‌های این نمایشگاه، گفت: 15 غرفه 12متری که تقریبا کل غرفه‌ها حدود 200 متر مربع بوده برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.


محمودزاده در بخش دیگری از سخنان خود درباره برنامه غرفه‌ها، اظهار داشت: بخش‌های مختلفی در این نمایشگاه داریم. مثلا غرفه رادیو انقلاب که اجرا و گویندگی آن توسط دانشجویان عضو کانون‌های دانشجویی انجام می‌شود.


وی در همین رابطه تصریح کرد: غرفه امور شاهد و ایثارگر دانشگاه به منظور پاسداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و غرفه نهاد رهبری به منظور ارائه فعالیت‌های فرهنگی نهاد نیز در نظر گرفته شده است.


محمود‌زاده افزود: کانون فرهنگی خیریه که بزرگترین کانون دانشگاه بوده و حدود سه هزار عضو دارد نیز در این نمایشگاه حضور دارند.


وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه کانون فرهنگی خیریه هشت غرفه را به خود اختصاص داده است، بیان داشت:  قرار است در غرفه‌های کانون خیریه فروش غذا‌، پوشاک و سایر اقلام فرهنگی صورت گرفته و پول حاصل از آن به دانش‌آموزان محروم منطقه «دشتیار» در شهرستان چابهار استان سیستان و بلوچستان اختصاص یابد.


مدیر امور فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی در پایان شعار خود برای دهه فجر امسال را  " همه با هم می آییم" عنوان کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار