۲۰ آذر ۱۳۹۷ ۱۹:۱۶
کد خبر: ۲۷۰۱۰۸
برگزاری یادواره شهید مدافع امنیت «محمدحسین حدادیان» در دانشگاه علامه طباطبائی

یادواره شهید مدافع امنیت «محمدحسین حدادیان» با حضور سردار محمدرضا یزدی، فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، خانواده این شهید و جمعی از مسئولان دانشگاه علامه طباطبائی سالن شهید بهشتی دانشکده حقوق و علوم سیاسی این دانشگاه برگزار شد.


به گزارش خبرنگار عطنا، در این مراسم که 20 آذرماه با اجرای آرش رضوانی، مجری و دانشجوی سابق دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد، دکتر مرتضی نورمحمدی، مدیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علامه و عضو هیئت‌علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی این دانشگاه و سردار محمدرضا یزدی، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ به سخنرانی پرداختند.


همچنین در این مراسم حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، حجت‌الاسلام صادق اکبری‌اقدم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه، جواد کاشانی، رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه، علیرضا امید‌بخش، مدیر امور فرهنگی این دانشگاه و جمع دیگری از استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علامه حضور داشتند.


در ادامه این مراسم پدر و مادر شهید محمدحسین حدادیان روی جایگاه حاضر شدند و ضمن پاسخ به سؤالات مجری برنامه برای دانشجویان راجع به زندگی شهید حدادیان و شهادتش صحبت کردند. ضمن‌آنکه امیر عباسی نیز در این مراسم به مداحی و روضه‌خوانی پرداخت.


نمایشگاه کتاب شامل آثار و خاطرات شهدا، پخش کلیپ و فایل صوتی مستندساز زندگی شهید محمدحسین حدادیان و شعرخوانی یکی از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی برای شهید از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.


همچنین سالن برگزاری این مراسم توسط دانشجویان با عکس‌های مختلفی از دوران زندگی شهیدمحمدحسین حدادیان تزئین شده بود.


گفتنی است این مراسم به‌ پیشنهاد خانم‌ها زاهدی و بهرامی، دانشجویان دوره دکترای دانشگاه علامه طباطبائی و توسط بسیج دانشجویی و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی و ستاد شاهد و ایثارگر این دانشگاه برگزار شد.


گزارش کامل در عطنا قرار می‌گیرد.

با گزارش تصویری این نشست همراه باشید؛

عکس: علی اکبریان‌میمند-عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار