۰۷ بهمن ۱۳۹۴ ۰۲:۰۲
کد خبر: ۲۶۹۹۲

رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: دانشگاه های برتر کشور نامه ای درخصوص مسئله کسری بودجه سال های اخیر خود به هیات دولت ارسال کرده اند.


به گزارش عطنا به نقل از مهر، محمد برخورداری گفت: دانشگاه های برتر کشور نامه ای همراه با مستندات درخصوص کسری بودجه سال های اخیر خود تهیه کرده اند این نامه با ارسال به وزارت علوم به هیات دولت ارسال شد که امیداوریم مشکل دانشگاه ها در این حوزه برطرف شود.


وی با بیان اینکه بودجه دانشگاه علم و صنعت در سال ۹۵ حدود ۸ درصد رشد داشته است، افزود: این میزان رشد مشکلات بودجه ای دانشگاه را حل نمی کند چراکه با این میزان افزایش حتی نمی توان حقوق کارکنان دانشگاه را پرداخت کرد.


رئیس دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه بیشتر دانشگاه های کشور با کسری بودجه مواجه هستند، تصریح کرد: امیداوریم دولت تا پایان امسال کسری بودجه دانشگاه ها را جبران کند.


برخورداری تاکید کرد: تاکنون کمتر از ۷۳ درصد بودجه به دانشگاه علم و صنعت اختصاص یافته است این درحالی است که طی ۱۰ ماه نخست سال باید ۸۳ درصد بودجه اختصاص یابد.


وی اظهار داشت: دانشگاه ها نیز درحال مذاکره با مسئولین دولتی هستند تا راه حلی برای مشکل بودجه ای و عدم تخصیص ها به این مراکز شناسایی کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار