۰۶ بهمن ۱۳۹۴ ۰۲:۴۰
کد خبر: ۲۶۸۸۰

تفاهم نامه همكاری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با دانشگاه علامه طباطبائی با حضور روسای پلیس پایتخت و این دانشگاه امضاء شد.


به گزارش عطنا به نقل از مهر، فرمانده انتظامی تهران بزرگ با دکتر سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی دیدار كرد.


IMG_7567


در این نشست، سردار حسین ساجدی نیا، برقراری روابط علمی با دانشگاه ها و مراكز تولید علم را از مهمترین اولویت های پلیس تهران بزرگ دانست و گفت: در شرایطی كه روزانه تغییرات علمی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی چنان شتابان است كه هر گونه اشتباه در برنامه ریزی غیر قابل توجیه است بنابراین همفكری و همگرایی بین دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی لازم و ضروری است .


رئیس پلیس پایتخت افزود: هدف فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از اجرای تحقیقات صرفاً رسیدن به كاربستی منسجم و هدفمند برای موفقیت در ماموریتها است و معتقد هستیم که انجام هرگونه فعالیتی بدون مطالعه و پژوهش منجر به شكست می شود.


در ادامه این جلسه، دكتر سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی عنوان كرد: اتفاق خوب و مباركی در مراكز اجرایی در حال رخ دادن است، رسیدن به این باور كه زیرساخت فعالیتها می بایست متناسب با انجام مطالعات راهبردی باشد، می تواند سازمانها را در رسیدن به موفقیت یاری رساند.


وی افزود: دانشگاه علامه طباطبائی قطب علمی علوم انسانی در كشور است و با ظرفیت های موجود و توانمندی هایی كه دارد می تواند یاری رسان دستگاه های اجرایی باشد.


در پایان این دیدار، تفاهم نامه همكاری علمی - تحقیقاتی بین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و دانشگاه علامه طباطبائی به امضای سردار ساجدی نیا فرمانده انتظامی پلیس پایتخت و دكتر سلیمی رئیس این دانشگاه رسید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار