۱۲ آذر ۱۳۹۷ ۱۳:۳۳
کد خبر: ۲۶۷۵۴۵
یازدهمین جشنواره ملی حرکت با حضور دانشگاه علامه در اصفهان

مجمع اتحادیه‌های انجمن‌های علمی دانشجویی سراسر کشور به پاس قدردانی و قدرشناسی از زحمات مسئولان برگزاری یازدهمین جشنواره ملی حرکت، یادداشتی را منتشر کرد.




به گزارش عطنا به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در متن این یادداشت آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم


با اتمام یازدهمین جشنواره ملی حرکت و به شکرانه توفیق و به رسم ادب؛ شایسته است از تلاش‌های بی‌شائبه و زحمات صادقانه مسئولان دانشگاه بزرگ اصفهان و کادر اجرایی پرتلاش جشنواره صمیمانه تشکر نماییم. بی‌شک برگزاری موفقیت‌آمیز بزرگترین رویداد علمی دانشجویی کشور حاصل همدلی، همفکری و کوشش تمامی پاسداران فرهنگ کشور و دلسوزان عرصه علمی به‌ویژه فعالین اتحادیه‌ها و انجمن‌های علمی دانشجویی سراسر کشور بوده است.


در این راستا ضمن تحسین اقدامات صورت گرفته از جانب اداره کل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به‌عنوان متولی این جشنواره و عزم جدی در اصلاح سیاستگذاری های حاکم بر جشنواره و اصلاحات مثبت صورت گرفته در بخش نمایشگاهی، می‌بایست به نیکی از پیوست‌های جانبی جشنواره نظیر حضور معنادار دانشجویان بین‌المللی، حضور وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، ورزش و جوانان و ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت‌های دانش‌بنیان و نیز بخش ارتباط با صنعت و برگزاری پنل‌های تخصصی و ارزشمند از قبیل تاک (تجربه، ایده و خلاقیت) و بخش ویژه جشنواره (انجمن پویا) یاد کرده و تقویت آن‌ها را در دوره بعد به‌عنوان یک ارزش افزوده مطالبه نماییم.


شایان ذکر است در این جشنواره مجمع اتحادیه‌های انجمن‌های علمی دانشجویی کشور با اجرایی نمودن و رونمایی از اتوماسیون جامع اداری توسط معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر غفاری نقش خود را در تسهیل‌گری و شفافیت فرآیندها به خوبی ایفا نمود؛ امید است در آینده نزدیک اتوماسیون جامع اتحادیه‌های انجمن‌های علمی دانشجویی به بزرگترین آرشیو فعالیت‌های اتحادیه‌ها و انجمن‌های علمی دانشجویی کشور تبدیل شود.


در پایان بر خود لازم می‌دانیم از حضور ارزشمند دکتر منصور غلامی مقام عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، در مراسم افتتاحیه یازدهمین جشنواره ملی حرکت که موجبات ارتقا علمی و دلگرمی تمامی شرکت کنندگان را فراهم آورد؛ صمیمانه قدردانی نماییم.


به امید آنکه در سایه اعتماد متقابل و با وحدت رویه بیشتر، گامی موثر در جهت ارتقا جشنواره ملی حرکت و ایرانی آباد و پیشرو برداریم.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار