۱۱ آذر ۱۳۹۷ ۱۴:۲۶
کد خبر: ۲۶۷۴۲۲
برگزاری جشن «کتاب بازی» به‌همت کانون کتاب و کتاب‌خوانی دانشگاه علامه

جشن «کتاب بازی» به‌مناسبت هفته کتاب‌ و کتاب‌خوانی با حضور طنزپردازان مطرح کشور در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


به گزارش خبرنگار عطنا، در این مراسم که 30 آبان، به‌مناسبت دومین سال تأسیس کانون کتاب و کتاب‌خوانی دانشگاه علامه طباطبائی و با همکاری کانون موسیقی و کانون ایران‌شناسی و گردشگری برگزار شد، سیدمهدی طاهری، رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه، اکبر آخوندی، معاون مدیر امور فرهنگی این دانشگاه و علی اکبریان‌میمند، دبیر کانون کتاب و کتاب‌خوانی به سخنرانی پرداختند.


در این مراسم جشن امید مهدی‌نژاد، طنز‌پرداز و صاحب‌امتیاز نشریه طنز سه‌نقطه، حسام‌الدین مقامی‌کیا، طنزپرداز و نویسنده برنامه‌های تلویزیونی خندوانه و کتاب‌باز، مهدی فرج‌اللهی، طنزپرداز و مجری صداوسیما، مرتضی درخشان، روزنامه‌نگار و طنزپرداز و حسین ‌کلهر، نویسنده و استندآپ کمدین برنامه خندوانه حضور داشتند.


در ادامه این مراسم جشن کانون موسیقی دانشگاه چند قطعه موسیقی اجرا کرد و طنزپردازان نشریه سه‌نقطه نیز دقایقی به خواندن متون طنز و معرفی کتاب پرداختند. ضمن‌آنکه در ادامه حسین کلهر نیز استندآپ کمدی خود را اجرا کرد.


همچنین عوامل گروه «رادیو چیز» ضمن خوانش متونی از کتاب‌های مختلف، به معرفی فعالیت‌های خود پرداختند و برای حضار مسابقه‌ خوانش کتاب برگزار کردند. شماره سوم نشریه کانون کتاب و کتاب‌خوانی، «خوآن» هم بین علاقه‎مندان در این جشن توزیع شد.


گفتنی است، در پایان این جشن به‌قیدقرعه به حاضران در جلسه جوایزی شامل پکیج‌های طنز نشریه سه‌نقطه و همچنین بلیط سفر رایگان همراه با کانون ایران‌شناسی و گردشگری اهدا شد.


عکس: علی صداقت و احمدرضا نوروزی-عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار