۱۱ آذر ۱۳۹۷ ۱۱:۴۸
کد خبر: ۲۶۷۳۲۲
طرح تدبیر زندگی دانشجویی

نشست بررسی «طرح تدبیر زندگی دانشجویی» با حضور مسئولان برگزاری این طرح در سالن کنفرانس معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


به گزارش خبرنگار عطنا، در این نشست که 10 آذرماه برگزار شد، حسین سلیمی‌بجستانی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه‌ طباطبائی، حجت‌الاسلام صادق اکبری‌اقدم، مسئول نهاد رهبری این دانشگاه، نادر نعمت‌الهی، معاون آموزشی و کیومرث فرحبخش، رئیس مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه حضور داشتند.


«طرح تدبیر زندگی دانشجویی» در دانشگاه علامه طباطبائی از ۱۲ مهر‌ماه تا چهارم آبان‌ماه سال جاری در قالب کارگاه‌ها مهارت‌افزایی برای دانشجویان نو ورودی برگزار شد.


بر اساس این طرح دانشجویان نو ورودی در کارگاه‌هایی به مدت  ۸ ساعت شرکت کردند، این جلسات به مدت چهار هفته در دانشکده‌های روان‌شناسی و علوم تربیتی، اقتصاد و دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد و در آن دانشجویان در قالب گروه‌های بیست نفره در سلسله کلاس‌‌های آموزشی شرکت کردند.


گفتنی است، این دوره با مشارکت و همکارهای بخش‌های مختلف دانشگاه از جمله معاونت دانشجویی، معاونت آموزشی، مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبائی و مرکز مهارت‌افزایی دانشگاه علامه طباطبائی اجرا شد.


با گزارش تصویری این نشست همراه باشید؛


عکس: سمانه ستاری_عطنا



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار