۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ۱۹:۵۴
کد خبر: ۲۶۵۶

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه اندازی باشگاه مجازی آموزش مهارت و یادگیری دانش بنیان امید، از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خبر داد. 


به گزارش باشگاه خبری علامه طباطبائی (عطنا) به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، کورش پرند گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با توجه به تغییرات فناوری و به ویژه فناوری اطلاعات، روشهای نوین آموزشی را مبتنی بر فضای مجازی و به ویژه فرصتهای شبکه سازی در فضای مجازی و بهره گیری از ابزارهای نوین فناوری اطلاعات طراحی کرده است.


وی اظهار داشت: کارآفرینی دانش بنیان، ارتقای سطح آگاهی جامعه و فرهنگ عمومی پیرامون مهارت آموزی و کسب فرصتهای شغلی مبتنی بر کسب مهارت و بسترسازی دسترسی عمومی به آموزشهای مهارتی و سبک زندگی مبتنی بر فناوری اطلاعات و بهره گیری از فضای مجازی از مهمترین اهداف راه اندازی باشگاه مجازی آموزش مهارت و یادگیری دانش بنیان امید هستند.


رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ادامه داد: در این راستا این سازمان با عقد تفاهم نامه همکاری با مرکز پژوهشی فناوری و سبک زندگی دانشگاه صنعتی شریف و مجتمع رهروان دانشگاه تهران، بسترهای ایجاد باشگاه مجازی امید، آموزش مهارت و یادگیری دانش بنیان را به منظور ارائه خدمات آموزشی، کارآفرینی و اشتغال دانش بنیان فراهم کرده و بزودی از آن رونمایی می کند.


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در باشگاه مجازی امید، آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد تحت پوشش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آموزشهای مهارت را براساس پنج هزار استاندارد آموزشی این سازمان در حوزه های صنعت، خدمات، کشاورزی، فرهنگ و هنر، فناوریهای پیشرفته و مدیریت و کارآفرینی به صورت مجازی آموزش می دهند.


پرند ا ظهار داشت: استفاده از محتواهای آموزش مجازی شامل کتاب الکترونیکی، مالتی مدیا، فیلم و حضور در کلاس درس به صورت مجازی و تعامل با مربی در ساعاتی مشخص از روش های آموزش در باشگاه مجازی امید می باشند.


رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: کارآموزان دوره های مهارت، مدیران آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد، مربیان آموزشهای فنی و حرفه ای، کارکنان دولت، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهها، زنان خانه دار و عموم مردم از مخاطبان آموزش های باشگاه مجازی امید هستند.


وی ادامه داد: سامانه آموزشهای مهارتی مجازی، سامانه آموزش کارکنان دولت، کلینیک مشاوره، سامانه فروش محصولات مهارت آموختگان از سامانه ها و امکانات باشگاه مجازی امید می باشند.
پرند در خاتمه گفت: بسته کارتهای اعتباری امید شامل سیم کارت رایتل با 10 هزار دقیقه مکالمه و 5 هزار پیامک رایگان، کارتهای اعتباری کارآفرینی، آموزش مهارتی، آموزش و سهام بورس، شهروندی، مشاوره، خانواده، بیمه، سلامت و رفاهی هستند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار