۱۹ آبان ۱۳۹۷ ۱۹:۳۴
کد خبر: ۲۶۴۳۴۰
سی‌و‌چهارمین دوره دانش‌افزایی استادان دانشگاه علامه طباطبائی

ثبت‌نام سی‌و‌هفتمین دوره دانش‌افزایی استادان دانشگاه علامه از روز ۱۹ آبان به مناسبت سالروز رحلت ملکوتی فیلسوف و عالم فرزانه علامه طباطبائی (ره) با موضوع بزرگداشت مقام شامخ این استاد متعهد آغاز شد.


به گزارش عطنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی، این دوره توسط دفتر هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه علامه طباطبائی و به‌همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه برگزار می‌شود.


بر اساس اعلام دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، این دوره باهدف بررسی ابعاد مختلف و زوایای علمی، اخلاقی، فلسفی، تفسیری و عرفانی علامه طباطبائی و با حضور و تدریس استادان حوزه و دانشگاه شامل آیت‌الله محمدباقر تحریری، حسن رحیم‌پور ازغدی، حجت‌الاسلام‌ عبدالکریم بهجت‌پور، حجت‌الاسلام‌ دکتر سید‌حسن اسلامی و آقای شهریار زرشناس طی روزهای ۲۳ و ۲۴ آبان ماه برگزار می‌شود.


بر اساس این گزارش، روز اول این دوره، به‌صورت مشترک در محل کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبائی با محوریت همایش بزرگداشت مقام علامه طباطبائی و در روز دوم به‌صورت حضور در نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های مجزا برگزار می‌شود.


دفتر هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه علامه طباطبائی از اعضای محترم هیئت‌ علمی متقاضی درخواست می‌کند که قبل از ثبت‌نام موارد زیر را مدنظر قرار دهند:


غیبت در کل دوره تنها دو ساعت مجاز بوده و موجه محسوب می‌شود.


هر شخص مجاز به ثبت‌نام در یک کارگاه است.


استادانی که در دوره گذشته در کارگاه غرب‌شناسی ثبت‌نام کرده‌اند، در اولویت ثبت‌نام هستند.


احتمال حذف، تغییر یا اضافه شدن دوره‌ها با توجه به میزان استقبال استادان وجود دارد.


اولویت با اعضای هیئت‌ علمی واجد شرایط تبدیل وضعیت و ارتقاء است.


ساعت شروع کلاس‌ها از 8 و 30 دقیقه صبح است.


گفتنی است، زمان ثبت‌نام از ساعت ۱۳ روز شنبه ۱۹ آبان‌ماه جاری است و ثبت‌نام از طریق وب‌سایت نهاد رهبری در دانشگاه امکان‌پذیر خواهد بود.


متقاضیان به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس دفتر نهاد دانشگاه علامه طباطبائی ۴۸۳۹۳۵۹۶ و شماره داخلی ۳۵۹۶ پردیس مرکزی تماس حاصل کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار