۰۵ آبان ۱۳۹۷ ۱۵:۰۷
کد خبر: ۲۶۲۴۱۸
غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی یکی از فعال‌ترین معاونت‌های فرهنگی دانشگاه‌های کشور است، گفت: تمام تلاش ما این است که احکام دانشجویان بازداشتی در مرحله تجدیدنظر مرتفع شود.


دکتر غلامرضا غفاری که برای شرکت در شورای فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی به این دانشگاه آمده بود در گفت‌و‌گویی اختصاصی با خبرنگار عطنا، بیان کرد: معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی یکی از فعال‌ترین معاونت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های کشور است.


وی در همین رابطه افزود: البته با توجه به اینکه دانشگاه علامه طباطبائی یک دانشگاه مادر در حوزه علوم انسانی هست، این انتظار هم می‌رود که در حوزه فرهنگی و اجتماعی نه تنها فعالیت‌های خوب و ارزنده‌ای داشته باشد بلکه به‌نوعی برای سایر دانشگاه‌های کشور هم سرمشق باشد.


معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم تصریح کرد: همواره بخش فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی به‌ویژه آقای ایرانزاده و معاونان او حضوری فعال و مؤثر در جلسات ما دارند و نکات و پیشنهاداتی ارائه می‌دهند که برای ما و سایر دانشگاه‌های کشور کمک‌کننده است.


وی در ادامه به مسئولیت جدید آقای ایرانزاده، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان دبیر شورای هماهنگی معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه یک کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به درایت، تجربه و توانمندی‌هایی که در دانشگاه علامه طباطبائی به‌خصوص بخش فرهنگی آن وجود دارد این مسئولیت به آقای ایرانزاده واگذار شده است.


غفاری با بیان اینکه میدان دانشگاه علامه طباطبائی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی بسیار گسترده است، گفت: تشکل‌های زیادی در بخش‌های مختلف در دانشگاه علامه طباطبائی فعالیت می‌کنند و میزان برنامه‌های اجرا شده توسط این بخش در دانشگاه نیز قابل توجه است.


وی در همین رابطه تصریح کرد: دبیری شورای هماهنگی معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه یک کشور بر عهده آقای ایرانزاده است و قطعاً انتظار می‌رود، شاهد دستاوردهای بیشتری در فضای دانشگاه‌های کشور باشیم.


معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در پاسخ به وضعیت دانشجویان بازداشتی نیز اذعان کرد: وزارت علوم تمام تلاش خود را در این زمینه انجام داد تا احکام دانشجویان در مرحله تجدیدنظر مرتفع شود و عملاً حکمی صادر نشود.


وی در ادامه با اشاره به اینکه با ابلاغ دستورالعمل وزارت علوم به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، غیبت دانشجویان حاضر در مراسم اربعین مجاز اعلام شده است، گفت: همچنین اعطای وام کمک‌ هزینه سفر برای پیاده‌روی اربعین حسینی دانشجویان با هماهنگی صندوق رفاه دانشجویان در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار