۲۸ دی ۱۳۹۴ ۱۳:۲۹
کد خبر: ۲۵۶۶۸

سرپرست پژوهشگاه علوم انسانی گفت: با توجه به سابقه این پژوهشگاه قرار است دبیرخانه دائمی شبکه ارتباطی با نخبگان علوم انسانی در این پژوهشگاه راه‌اندازی شود.


gسرپرست پژوهشگاه علوم انسانی


به گزارش عطنا و به نقل از مهر، حسینعلی قبادی گفت: هدف از راه اندازی دبیرخانه دائمی شبکه ارتباطی با نخبگان علوم انسانی این است که بتوانیم از ظرفیت محققان و پژوهشگران این حوزه به خصوص افراد پیشکسوت استفاده کنیم.
وی افزود: پژوهشگاه علوم انسانی دغدغه ارتباطی تمدن نوین اسلامی را دارد به همین دلیل این دبیرخانه در پژوهشگاه راه اندازی خواهد شد.
قبادی ادامه داد: پژوهشگاه علوم انسانی با تکیه بر برنامه توسعه راهبردی خود در حال حاضر به حدی رسیده است که می تواند گنجینه‌ها و مزایای ظرفیت های حوزه علوم انسانی را به ویژه در زمینه ادبیات و فرهنگ به جهان معرفی کند.
سرپرست پژوهشگاه علوم انسانی اضافه کرد: فرهنگ در علوم انسانی ریشه دارد و این پژوهشگاه وظیفه خود می داند که در بازشناسی و بازآفرینی میراث های معنوی اسلامی- ایرانی و شناساندن این ظرفیت ها به جهانیان حرکت کند.
قبادی خاطرنشان کرد: بزرگداشت نیم قرن عمر پژوهشگاه علوم انسانی پاسداشت سرمایه های فکری ایران است زیرا پژوهشگاه نماد تمدن معاصر ایران در حوزه علوم انسانی است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار