۰۹ مهر ۱۳۹۷ ۰۱:۲۷
کد خبر: ۲۵۶۴۶۵
تجلیل از دو کارمند بازنشسته معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی

مراسم تقدیر از دو کارمند بازنشسته دانشگاه علامه طباطبائی با حضور هیئت رئیسه، معاونان، کارمندان و دانشجویان این دانشگاه در سالن شهید بهشتی دانشکده حقوق و علوم سیاسی برگزار شد.


به گزارش عطنا، در این مراسم دکتر حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر محمدرضا ویژه، معاون توسعه و مدیریت منابع، دکتر نادر نعمت‌اللهی، معاون آموزشی، دکتر حمیدرضا علومی‌یزدی، معاون پژوهشی، دکتر حسین سلیمی‌بجستانی، معاون دانشجویی، دکتر سعید غیاثی‌ندوشن، مدیر تحصیلات تکمیلی، دکتر سیدمنصور میر سعیدی، رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی و جمعی از اعضای هیئت علمی، مدیران و کارمندان دیگر بخش‌های مختلف دانشگاه علامه و بعضی از دانشجویان حضور داشتند.



غیاثی: انسان‌محور بودن دانشگاه اهمیت نیروی انسانی را دوچندان کرده است



در ابتدای مراسم سعید غیاثی‌ندوشن، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طی سخنانی با بیان اینکه مهم‌ترین دارایی هر سازمانی نیروی انسای آن است، اظهار کرد: وجه ممتاز دانشگاه نسبت به سایر سازمان‌ها این است که دانشگاه یک سازمان انسان‌محور است، زیرا زمانی که به خروجی‌های آن توجه کنید، می‌بینید که تمام فرایندها و خروجی‌های آن انسان‌محور است.


وی در ادامه سخنان خود گفت: انسان‌محور بودن دانشگاه اهمیت نیروی انسانی را دوچندان کرده است و توجه به این مسئله می‌تواند اهداف دانشگاه را بیش از پیش محقق کند.


مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه با اشاره به اینکه خانم‌ها شهریاری و کلهرودی سرمایه‌های انسانی دانشگاه هستند، تأکید کرد: وقتی سوابق و زحمات این دو عزیز را در طول سالیان سال ملاحظه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که همیشه منشاء خیر بوده‌اند.


وی افزود: دانشگاه برای حفظ این سرمایه‌ها، سال‌ها اجازه بازنشستگی این عزیزان را نمی‌داد و این حکایت از کیفیت عملکرد و ویژگی کم‌نظیر شخصیتی آنها است.


غیاثی تسلط بر قوانین و مقررات، اهتمام، دلسوزی و تعهد کاری را از ویژگی‌های ممتاز خانم‌ها ‌کلهرودی و شهریاری دانست و تصریح کرد: طبیعتاً نیروهای انسانی جوان ما در آموزش دانشگاه می‌توانند رفتار اداری و ویژگی‌های شخصیتی این عزیزان را شاخص و ملاک رفتار خود قرار دهند.


وی ضمن تشکر ویژه از زحمات خانم کلهرودی در طی سه سال پایانی فعالیت در دفتر تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبائی، گفت: من جز نیکی و خیر و همراهی از ایشان ندیده‌ام و امیدوارم فصل جدید زندگی‌شان با شادی و سلامتی همراه باشد.


غیاثی در پایان با اشاره به بردباری و حسن اخلاق خانم شهریاری برای این دو کارمند نمونه دانشگاه علامه آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.



میرسعیدی: خانم‌ها کلهرودی و شهریاری، نماد خدمت‌گزاری و ایثار هستند



دکتر سیدمنصور میرسعیدی، رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی هم با بیان اینکه کلام نمی‌تواند عملی را که از سر صدق و شور صورت گرفته در ظرف خود بگنجاند، گفت: امروز به عنوان تماشاگر، شاهد شکوه این مراسم بودم.


وی در ادامه با اشاره به اینکه حضور استادان، کارمندان و دانشجویان نشان دهنده این است که جامعه دانشگاهی قدردان کارگزاران صدیق است، گفت: خانم شهریاری را از نزدیک نمی‌شناسم ولی همچون خانم کلهرودی خدمتشان ایشان نیز ارادت دارم.


میرسعیدی در پایان تصریح کرد: من به نمایندگی از دانشکده و دانشگاه از خدمات بی‌شاعبه و طولانی مدت خانم ‌کلهرودی و شهریاری سپاسگزارم و امیدوارم فصل جدید حیات آنها سرشار از خدمت ودستگیری از جامعه باشد و خاطر این دو عزیز برای همیشه در ذهن ما تحت عنوان نماد خدمت‌گذاری،‌ ایثار و فداکاری باقی می‌ماند.



نعمت‌اللهی: خیالم بابت اداره آموزش دانشگاه راحت است



در ادامه مراسم دکتر نادر نعمت‌اللهی، معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی ضمن قدردانی از کارمندان آموزش و سایر بخش‌های دانشگاه، گفت: کارمندان آموزش بسیار تلاش می‌کنند و انسان‌های بسیار شریفی هستند، به‌خصوص این دو بزرگوار که از دست دادن آن‌ها باعث تأسف است.


وی با بیان آنکه خانم‌ها ‌کلهرودی و شهریاری از جمله کسانی بودند که خیلی زحمت کشیدند، خاطرنشان کرد: من به شخصه چیزهای زیادی از خانم کلهرودی آموختم و در بسیاری مواقع ما با راه‌حل‌هایی که ایشان در مسائل و مشکلات ارائه دادند، توانستیم از وضعیت بحرانی پنج سل قبل اداره آموزش عبور کنیم.


نعمت‌اللهی در ادامه یادآور شد: خانم شهریاری، فرد بسیار زحمت‌کش و کاردانی است که من ایشان را از سال‌ها قبل می‌شناسم و در طی این سال‌ها هموراه از تجربیات او در دانشگاه استفاده کرده‌ام.


وی با تأکید بر اینکه خدمات آموزشی دانشگاه در طی این سال‌ها به کمک این‌گونه افراد پیشرفت کرده است، افزود: کسانی مثل خانم‌ها کلهرودی و شهریاری و افرادی نظیر آنها، موجب پیشرفت این بخش شد‌ه‌اند، به‌طوری‌که من خیالم از بابت اداره آموزش دانشگاه راحت شده است و به همین دلیل باید از آنها تشکر کنیم.


معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی در پایان خانم نجاری‌کلهرودی را به مثابه یک کتابچه آیین‌نامه دانست و بیان کرد: برای تمامی کارمندان آرزوی سربلندی و سلامتی می‌کنم، چراکه افتخار دانشگاه علامه طباطبائی هستند.



ویژه: اجرای با جدیت آیین‌نامه‌ها توسط خانم کلهرودی



دکتر محمدرضا ویژه، معاون مالی و اداری دانشگاه علامه طباطبائی هم در این مراسم گفت: من از نزدیک شاهد بودم که این افراد همواره عاشقانه کار ‌می‌کردند و علاقه‌مند و متعهد به کار بودند.


وی با اشاره به اینکه خانم کلهرودی با رعایت تمامی ضوابط و مقررات فعالیت می‌کرد، افزود: ایشان در مواقعی دلسوزانه عملی می‌کردند و در مواردی نیز که ضوابط و مقررات آموزشی باید اجرا می‌شد، کاملاً بدون انعطاف و با جدیت آیین‌نامه‌ها را اجرا می‌کردند و اجازه نمی‌دادند که افراد به دنبال فرصت برای سوءاستفاده باشند.


ویژه ضمن تشکر از زحمات خانم کلهرودی در رابطه با فعالیت‌های خانم شهریاری، یادآور شد: ما در بخش خدمات آموزشی هم مثل تحصیلات تکمیلی شاهد زحمت همکاران خود هستیم و تلاش می‌کنیم که پشتیبان این افراد باشیم.



نجاری کلهرودی: از شما می‌خواهم وظیفه‌شناس، امانتدار و حرمتدار باشید



خانم مهناز نجاری کلهرودی، معاون مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه در سخنانی ضمن تشکر از رئیس دانشگاه، معاونان و سایر همکاران خود خطاب به کارمندان، گفت: من از 16 سالگی وارد این دانشگاه شدم و امروز زن میانسالی هستم که با موی سفید شما را ترک می‌کنم و از شما می‌خواهم وظیفه‌شناس، امانتدار و حرمتدار باشید و هر روز به میزان هر کدام از این موارد به خودتان نمره دهید.


وی در ادامه از مسئولان دانشگاه خواست که با حمایت‌های به‌جا، قضاوت‌های منصفانه و قدردانی کماکان موجب امنیت خاطر و دلگرمی کارمندان دانشگاه باشند و ضمن آرزوی سربلندی برای دانشگاه علامه طباطبائی از شرکت‌کنندگان در مراسم تشکر کرد.


 خانم ربابه شهریاری، معاون مدیر خدمات آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی نیز هم ضمن تشکر از برگزارکنندگان مراسم، گفت: به سهم خودم از زحمات تمامی همکاران تشکر می‌کنم.


در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از مهناز نجاری کلهرودی، معاون مدیر تحصیلات تکمیلی و ربابه شهریاری، معاون مدیر خدمات آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی تقدیر شد.

گزارش تصویری این مراسم را در اینجا ببنید.

 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار