۰۵ شهريور ۱۳۹۷ ۱۱:۴۷
کد خبر: ۲۵۱۵۵۵
sardar atu logo

دفتر هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه علامه طباطبائی (ره) در نظر دارد، سی و پنجمین دوره دانش‌افزایی اعضای هیئت‌علمی را از تاریخ ۱۰ الی ۱۸ شهریورماه سال جاری در پردیس مرکزی برگزار نماید.


به گزارش عطنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه و بنا بر اعلام دفتر نهاد رهبری دانشگاه، این دوره‌ها، شامل ۳ دوره تخصصی معرفت‌شناسی اسلامی در دو سطح و نیز غرب‌شناسی است که با ظرفیت ۲۵ نفر برگزار خواهد شد. بر اساس اعلام دفتر نهاد رهبری دانشگاه، اولویت با اعضای هیئت‌علمی واجد شرایط تبدیل وضعیت و ارتقاء است و احتمال حذف، تغییر یا اضافه شدن دوره‌ها با توجه به میزان استقبال اعضای هیئت‌علمی وجود دارد.


علاقه‌مندان به‌منظور ثبت‌نام در این دوره ضرورت دارد با مراجعه به سایت ضیافت اندیشه استادان و نخبگان دانشگاهی نسبت به ثبت و بارگذاری اطلاعات خود در این سامانه به نشانی  http://ziafatasatid.nahad.ir اقدام نمایند و سپس از روز دوشنبه  ۵ شهریورماه جاری به سایت نهاد نمایندگی دانشگاه علامه طباطبائی http://allameh.nahad.ir  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در این دوره اقدام نمایند.


لازم به ذکر است در صورت ثبت‌نام بیش از ظرفیت، تعیین اولویت با دفتر نهاد خواهد بود و اولویت با افرادی است که تاکنون در دوره‌ها شرکت نداشته باشند. اعضای هیئت‌علمی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس دفتر نهاد دانشگاه ۴۸۳۹۳۵۹۶ و شماره داخلی ۳۵۹۶ تماس حاصل فرمایند.


عنوان‌ها و موضوع دوره‌ها به این شرح هست:


۱-دوره معرفت‌شناسی اسلامی (سطح ۱) - موضوع: فلسفه علم و دین


استاد مدعو: دکتر مهدی گلشنی


تاریخ برگزاری ۱۰ و ۱۱ شهریور ۱۳۹۷


۲- دوره معرفت‌شناسی اسلامی (سطح ۲)


روز اول: حجت‌الاسلام‌والمسلمین خسرو پناه- روز دوم: دکتر محمد فنایی اشکوری


موضوع: اسلامیت و علوم اجتماعی-عقلانیت و عرفان


تاریخ برگزاری ۱۳ و ۱۴ شهریور ۱۳۹۷


۳- دوره غرب‌شناسی- موضوع: نقد مبانی علوم انسانی غرب


استاد مدعو: دکتر شهریار زرشناس


تاریخ برگزاری ۱۷ و ۱۸ شهریور ۱۳۹۷

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار