۰۳ شهريور ۱۳۹۷ ۰۳:۳۵
کد خبر: ۲۵۱۲۶۳
عیادت از خانم نجم، خیّر قدیمی دانشگاه علامه طباطبائی

در پی کسالت یکی از خیرین قدیمی دانشگاه علامه طباطبائی، علی‌اکبر تاج‌مزینانی، رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی، محمدتقی کرمی، معاون این دانشکده و اکبر آخوندی، مدیرعامل مجمع خیرین دانشگاه علامه از وی عیادت کردند.


به گزارش خبرنگار عطنا، خانم نجم، خیّر قدیمی دانشگاه علامه طباطبائی سال‌هاست به صورت مستقل و ناشناخته اقدام به انجام کارهای انسان‌دوستانه و پیگیری امور دانشجویان کم‌بضاعت این دانشگاه می‌کند که کمک مالی و تهیه و توزیع نوشت‌‌افزار و مایحتاج دانشجوایان کم‌بضاعت از جمله اقدامات این نهاد است.


این دیدار با گپ‌وگفت صمیمی دکتر علی‌اکبر تاج‌مزینانی، رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی و دکتر محمدتقی کرمی، معاون اداری و مالی این دانشکده با خانم نجم و خانواده وی همراه بود.


خانم نجم که به علت کسالت پیش‌آمده نمی‌توانست چشم‌های خود را باز کند، در این دیدار توصیه‌های برای پیگیری امور خیریه که توسط وی آغاز شده کرد و ابراز امیدواری کرد راهی که آغاز شده است همواره ادامه پیدا کند.


در پایان مسئولان ضمن قدردانی از تلاش‌های تمام این سال‌های خانم نجم در امور خیریه و پشتیبانی از دانشجویان با استعداد این دانشگاه، آرزوی سلامتی و طول عمر برای این خیّر پیشکسوت کردند.


اکبر آخوندی در حاشیه این دیدار به خبرنگار عطنا گفت: یکی از اهداف بنیاد حامیان دانشگاه علامه طباطبائی قدردانی از کمک خیرینی است که در طول این سال‌ها به دانشگاه علامه طباطبائی کمک کرد‌ه‌اند.


وی افزود: با خبر شدیم سرکار خانم نجم که از سالیان طولانی کمک‌های خیر زیادی داشتند متاسفانه دچار خونریزی مغزی شده‌اند و در بستر بیماری هستند. از این روز وظیفه خودمان دانستیم که عیادتی از ایشان داشته باشیم و قدردان زحمات ایشان در طول این سال‌ها باشیم.


مدیرعامل مجمع خیرین دانشگاه علامه طباطبائی در پایان ابراز کرد: امیدوارم خانم نجم هر چه سریع‌تر بهبود یابند و مثل تمام این سال‌ها ما از برکت وجود ایشان در امور خیریه دانشگاه استفاده کنیم.


گفتنی است خانواده نجم بالغ بر چند دهه است که اقدام به انجام امور خیریه برای افراد کم بضاعت و بی‌بضاعت می‌کنند و همواره تاکید داشتند که نام ایشان ناشناخته بماند.


عکس: سیدمهدی خشوعی-عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار