۲۵ آذر ۱۳۹۴ ۰۹:۰۶
کد خبر: ۲۳۶۲۰
ertebatat

آیین گشایش رسمی دانشکده علوم ارتباطات و بزرگداشت دومین سالروز درگذشت دکتر کاظم معتمدنژاد، پدر علوم ارتباطات ایران، امروز در محل سالن همایش‌های دانشکده برگزار می‌شود.
به گزارش عطنا، در این مراسم که با عنوان «معتمدنژاد و تحقق یک رویا؛ تاسیس دانشکده علوم ارتباطات» و از ساعت ۱۴ تا ۱۷ برگزار می‌شود، چهره‌ها و شخصیت‌های دانشگاهی و رسانه‌ای، دانشجویان، پژوهشگران و فعالان حوزه ارتباطات، رسانه و روابط عمومی حضور می‌یابند.
روز سه شنبه نیز دکتر محمدفرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از مسئولان این وزارتخانه ضمن بازدید از دانشکده علوم ارتباطات، از لوح گشایش این دانشکده پرده برداری کرد.


حسین انتظامی، معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی؛ حسام‌الدین آشنا، مشاور فرهنگی رئیس جمهور؛  احمد مسجد جامعی، عضو شورای شهر تهران؛ علی ربیعی، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی؛ حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی؛ مهدی محسنیان راد، عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع)؛ محمدمهدی فرقانی، رئیس دانشکده علوم ارتباطات و هادی خانیکی، مدیر گروه ارتباطات دانشکده در این مراسم سخنرانی می کنند و پیام نعیم بدیعی، مدرس ارتباطات و از مؤلفان کتاب روزنامه‌نگاری نوین خوانده می‌شود.

دانشکده ی علوم ارتباطات همچنین میزبان سخنرانی مهدی منتظر قائم، مدیر گروه ارتباطات دانشگاه تهران؛ وحید عقیلی، رئیس دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی؛ سعید مهدوی کنی، مدیر گروه ارتباطات دانشگاه امام صادق(ع)؛ محمد سلطانی فر، رئیس دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، غلامرضا کاظمی دینان، رئیس انجمن روابط عمومی ایران و  اردشیر زابلی‌زاده، رئیس دانشکده ارتباطات دانشگاه صداوسیما است که به مناسبت استقرار دانشکده ارتباطات در محل جدید دانشگاه و انتقال آن از سه‌راه ضرابخانه  به دهکده المپیک و همچنین بزرگداشت پدر علوم ارتباطات ایران بر پا می‌شود.
دانشکده علوم ارتباطات پس از چند سال تلاش مداوم مسئولان، استادان و دانشجویان و به همت دکتر حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، سرانجام در مهرماه و همزمان با شروع سال تحصیلی ۹۵- ۱۳۹۴، به طور مستقل در دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان میراث دار رشته علوم ارتباطات و قطب علمی این حوزه در ساختمان جدید آن واقع در پردیس مرکزی دانشگاه آغاز به کار کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار