۱۹ مهر ۱۳۹۴ ۰۲:۴۴
کد خبر: ۲۲۴۹۸









به گزارش عطنا، مرکز بهداشت و درمان دانشگاه علامه با بازنشر اطلاعیه نحوه شرکت در طرح پایش سلامت دانشجویان جدیدالورود، ضمن تاکید بر الزامی بودن حضور در این پایش از دانشجویان جدیدالورودی که تاکنون موفق به اخذ گواهی سلامت نشده اند، مجددا جهت شرکت در این طرح دعوت نمود.

index2

index3

 

 

 

 

 

 

 

 

متن اطلاعیه به شرح زیر است:









  1. طبق بخشنامه وزرات علوم تحقیقات و فناوری حضور کلیه دانشجویان ورودی 1394 (همه مقاطع) در طرح پایش سلامت الزامی است و گواهی سلامت صادر شده از سوی  مرکز بهداشت و درمان دانشگاه جزء پرونده تحصیلی دانشجویان محسوب می شود.

  2. دانشجویان باید ابتدا به سایت آموزشی سما مراجعه و سه صفحه اول فرم کارنامه سلامت جسم را با دقت تکمیل نموده و کد رهگیری دریافت نمایند.

  3. با توجه به محدودیت زمان اجرای طرح پایش سلامت جسم (پایان آبان ماه) ضروری است دانشجویان بر اساس برنامه زمانبندی اعلام شده همراه با کد رهگیری و دفترچه بیمه خود به مرکز بهداشت و درمان مراجعه نمایند.

  4. مراحل انجام پایش سلامت جسم شامل پذیرش و بررسی وضعیت ثبت نام، اندازه گیری قد و وزن،اندازه گیری فشار خون، معاینه دهان و دندان، بینایی سنجی،ویزیت پزشک ، ثبت اطلاعات و ارائه گواهی تایید نهایی می باشد.

  5. دانشجویان بایستی پس از انجام کلیه مراحل گواهی شرکت در طرح پایش، مهمور به مهر مرکز بهداشت و درمان را تحویل آموزش دانشکده خود دهند.بدیهی است در صورت عدم ارائه گواهی مربوطه به آموزش، کارت شرکت درامتحانات داده نخواهد شد.

  6. انجام مراحل طرح در بازه زمانی تعیین شده رایگان می باشد.


شماره تماس مرکز بهداشت و درمان 44737670

تکمیل فرم پایش سلامت جسم

مشاهده برنامه زمانبندی حضور دانشجویان


 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار