۱۸ مهر ۱۳۹۴ ۱۴:۴۶
کد خبر: ۲۲۴۲۷

رئیس دانشگاه ای پی اف ال سوئیس با اشاره به سطح فوق العاده علمی و آموزشی دانشجویان ایرانی گفت: ما با دانشگاه ام آی تی در جذب دانشجویان برتر ایرانی رقابت داریم.




به گزارش عطنا به نقل از مهر، پاتریک آبیشر امروز در جلسه گفتگوی هیات دانشگاهی سوئیسی با معاونان پژوهشی دانشگاه های کشور گفت: سطح علمی و آموزشی دانشجویان ایرانی فوق العاده است و ایران بهترین دانشجویان جوان دنیا را دارد.


وی با بیان اینکه دانشگاه ای پی اف ال سوئیس آمادگی دارد تا تبادلات علمی و آموزشی خود را در ایران افزایش دهد، اضافه کرد: ما در این دانشگاه برای جذب دانشجویان برتر ایرانی با دانشگاه های بزرگ جهان از جمله دانشگاه ام آی تی رقابت داریم.


رئیس دانشگاه ای پی اف ال سوئیس خاطرنشان کرد: تبادل استاد و دانشجو، ارائه فرصت های مطالعاتی و بورسیه زمینه های مورد علاقه همکاری این دانشگاه با کشور ایران است.


آبیشر با بیان اینکه ۱۷۴ دانشجوی ایرانی در دانشگاه ای پی اف ال سوئیس تحصیل می کنند، خاطرنشان کرد: این درحالی است که ما دانشجویان ایرانی در قالب دوره های مجازی نیز داریم.


وی تاکید کرد: ایران در حوزه های ریاضی، فیزیک، کامپیوتر، مواد غذایی، حمل و نقل و انرژی سطح علمی و آموزشی بسیار خوبی دارد و ما برنامه داریم در این حوزه ها با ایران همکاری مشترک علمی  داشته باشیم.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار