۰۹ مهر ۱۳۹۴ ۰۹:۴۵
کد خبر: ۲۱۴۴۲
هادی نوروزی ساعتی قبل در بیمارستان آتیه تهران درگذشت. هادی متولد سال 1364  و شهر بابل بود. او سال ها قبل بر اساس قرارداد همکاری مشترکی که تیم فوتبال پرسپولیس قائمشهر با تیم همنام و پر هوادار تهرانی داشت به پایتخت آمد. نوروزی یکی از محصولات تیم های اقماری امیر عابدینی بود که در داماش تهران اوج گرفت و دیگر در پرسپولیس ماندگار شد . او یک فصل به نفت تهران با هدایت یحیی گل محمدی رفت و در برگشت کاپیتان دوم قرمزها شد. او با رفتن نوری توانست کاپیتان اصلی این تیم با شماره 24 باشد.


بامداد جمعه و حوالی 4 بامداد بود که اقوام هادی او را به دلیل درد شدید قلبی به اورژانس بیمارستان آتیه تهران رساندند اما تلاش تیم پزشکی برای احیا نتیجه ای نداشت و کاپیتان پرسپولیس در 30 سالگی چشم از جهان فروبست.



بیمارستان آتیه تهران غرق در اندوه است و صدها نفر شوک زده جلوی در بیمارستان زار زار گریه می کنند. ورودی بیمارستان آتیه هواداران پرسپولیس جمع شده اند و در لابی بیمارستان هم تقریبا تمام ستاره های تیم جمع شدند.


 مسئولان، بازیکنان و همه آنهایی که صبح را با خبر درگذشت هادی نوروزی آغاز کردن با چشمانی گریان به بیمارستان آتیه آمدند و ناباورانه در جستجوی چرایی علت درگذشت هادی نوروزی ، کاپیتان جوان پرسپولیس هستند. باور اینکه هادی چرا و چطور رفته برای شان سخت است.


هادی که دو فرزند داشت شب گذشته دچار شوک تنفسی شد و همسرش او را به بیمارستان آتیه انتقال داد اما تلاش پزشکان برای نجات جانش بی نتیجه ماند.


به گزارش خبرآنلاین؛ از بامداد پنجشنبه که این خبر رسانه ای شد ، شوکی فوتبال ایران را فرا گرفته ، در اینستاگرام بسیاری از هواداران پرسپولیس پیغام گذاشتند و پای آخرین پست احمدرضا عابدزاده ، واویلایی  به راه افتاده است.



باقری: نمی توانیم باور کنیم


کریم باقری مربی پرسپولیس از اولین کسانی بود که خود را به بیمارستان آتیه رساند.


به گزارش "ورزش سه"، او که سال ها همبازی و مربی هادی نوروزی بوده است، در این باره گفت: بدترین خبری که ممکن بود به گوش من برسد، همین بود. ما همه بهت زده و متاثر هستیم. امیدوارم خدا به خانواده اش صبر بدهد. ما شریک غم آنها هستیم تا شاید ذره ای از این درد بزرگ کم بشود. باز هم از خدا برایشان صبر می خواهم.



شوک تلخ به فوتبال ایران/کاپیتان جوان پرسپولیس درگذشت+تصویر


شوک تلخ به فوتبال ایران/کاپیتان جوان پرسپولیس درگذشت+تصویر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار