۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۵۱
کد خبر: ۱۹۴۳۰۹
kelas-dars-ostad-daneshgah-daneshgah

مسئول سابق دفتر ستاد رفاهی وزارت علوم از پیگیری امور مربوط به افزایش وام مسکن اعضای هیئت علمی به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان خبرداد که مراحل نهایی را می‌گذراند.


به گزارش عطنا به نقل از خبرگزاری دانشجو، حبیب سنگتراش در آیین تودیع و معارفه مدیر ستاد امور رفاهی و مدیرکل دفتربرنامه، بودجه و تشکیلات گزارشی از عملکرد خود در مدت تصدی مسئولیت دفتر ستاد رفاهی وزارت علوم ارائه کرد.

وی گفت: در این مدت کوتاه ستاد امور رفاهی توانست چهار کارگروه در زمینه‌های مسکن، ارائه تسهیلات، خودرو و گردشگری تشکیل داده و در حد توان کار‌های مثبتی انجام دهد.

مسئول سابق دفتر ستاد رفاهی وزارت علوم افزود: از جمله کار‌هایی که صورت گرفت، پیگیری امور مربوط به افزایش وام مسکن اعضای هیئت علمی به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان بود که مراحل نهایی را می‌گذراند.

وی ادامه داد: انعقاد قرارداد با چند شرکت سازنده خودرو جهت تحویل خودرو به اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، ارائه تسهیلات از ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان از طریق انعقاد قرارداد با بانک‌ها و اعزام متقاضیان به عتبات با ارائه وام یک میلیون و پانصد هزار تومانی و ارائه خدماتی در زمینه سلامت از دیگر کار‌هایی بود که صورت گرفت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار