۰۳ خرداد ۱۳۹۷ ۱۹:۲۵
کد خبر: ۱۹۲۶۵۱
salimi bajestani (3)

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی با اشاره به افزایش دستمزدهای پرداختی به دانشجویان در قبال کار دانشجویی گفت: مبلغ پرداختی به دانشجویان نسبت به سال گذشته به سه برابر افزایش یافته است.


به گزارش عطنا، حسین سلیمی بجستانی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نسبت به وضعیت مبالغ پرداختی در قبال کارهای دانشجویی گفت: میزان دستمزدهایی که به دانشجویان برای کارهای دانشجویی پرداخت می شود نسبت به گذشته به سه برابر افزایش یافته است.


وی افزود: تعرفه ها نسبت به قبل افزایش داشته و میزان آن در مقاطع مختلف تحصیلی مشخص است و میزانی که مشخص شده است به اندازه ای دیده شده که دانشجو ناراضی نباشد.


معاون دانشجویی دانشگاه علامه یادآور شد: کارهایی که به دانشجویان در دانشگاه علامه سپرده می شود مانند رابط یا همیار سلامت، رابط مشاوره، ورزش و تربیت بدنی، فعالیت در کتابخانه و مسئولیت های خوابگاه ها است. علاوه بر این همکاری با نهاد رهبری و معاونت آموزشی و فعالیت هایی از این دست که برای دانشجویان تعریف شده است که معمولا هم دانشجویان در فراخوانی که داده می شود از آن استقبال می کنند.


سلیمی بجستانی اضافه کرد: در دانشگاه علامه برای 10 درصد از دانشجویان فرصت شغلی و کار دانشجویی داریم مثلا برای 9000 دانشجو معمولا 900 نفر در طول سال تحصیلی مشغول به کار هستند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار