۳۰ شهريور ۱۳۹۴ ۱۲:۲۸
کد خبر: ۱۹۰۴۷
حوزه فضای مجازی عطنا: امروزه در عصر ارتباطات،همه ی ما گهگاهی به پایگاه های خبری سری میزنیم اما در بین خیل عظیم سایت ها کمتر سایتی پیدا میشود که از لحاظ ترکیب بندی و طراحی وب،آگاهانه و هوشمندانه برنامه نویسی شده باشد.

sedaye iran

اما در این میان "صدای ایران" با طراحی خوب و اصولی فضای دلنشینی را ایجاد کرده است. سایت تحلیلی خبری صدای ایران که به دست جمعی از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه علامه راه اندازی شده و اداره می شود، یکی از سایت های خبریِ بروز و اصولی این روز های فضای مجازی ایران است.

وجود نیروی جوان و خوش فکر باعث شده است که این سایت با دیدگاهی نو و متفاوت به اخبار نگاه کند و تحلیل های جالبی را ارائه بدهد.

یکی از مؤلفه های مثبت این سایت توجه ویژه به بخش فرهنگ و هنر است که حتی یک پنجره ی مجزا را به خود اختصاص داده است اما توجه خاص این رسانه تازه متولد شده ،اما موفق، به اخبار و تحلیل های حوزه بین الملل، آنرا تبدیل به رسانه ای مرجع در این زمینه نموده است.

از دیگر ویژگی های قابل توجه این پایگاه خبری می توان به پیگیری و انتشار اخبار دانشگاه علامه طباطبائی اشاره کرد و از آنجایی که خبرنگاران این سایت همانطور که پیش تر اشاره شد از بدنه ی خود دانشگاه هستند باعث شده استکه این رسانه نسبت به این دانشگاه و تحولات آن حساس تر باشد.

امیدواریم که سایت خبری تحلیلی صدای ایران با طی نمودن روندسیر صعودی خود در آتیه ای نزدیک بتواند به عنوان رسانه ای اثرگذار و جریان ساز در سطح کشور مطرح شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار