۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۳:۰۳
کد خبر: ۱۸۵۸۵۲
مراسم جشن ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان در دانشگاه علامه

مراسم جشن ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان در سالن آمفی تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


به گزارش عطنا، در این مراسم که 8 اردیبهشت‌ماه برگزار شد، علیرضا بدیع، مجری صدا و سیما اجرای آن را بر عهده داشت.


سخنرانی حجت‌الاسلام حسین حلوائیان، استاد حوزه علمیه، اجرای شروین سلیمانی شاعر و طنزپرداز، اجرای موسیقی توسط کانون موسیقی دانشگاه علامه طباطبائی و برگزاری مسابقه‌های طنز همراه با جوایز خاص از دیگر برنامه‌های این مراسم بود. ضمن‌آنکه علی اکبریان‌میمند نیز به اجرای استند‌آپ کمدی پرداخت و به کسانی نیز که نام کوچک آنها علی‌اکبر بود جایزه داده شد.


در این مراسم علیرضا امید‌بخش، مدیر امور فرهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی و اکبر آخوندی، معاون مدیر امور فرهنگی  حضور داشتند.

از دیگر برنامه‌های متفاوت این مراسم پذیرایی آن بود که برخی اقلام شامل انجیر، زیتون، فال حافظ، شکلات، آدامس خرس‌نشان، پاستیل، ویفر رنگارنگ و ژله به شرکت‌کنندگان اهدا شد.


این مراسم توسط کانون طنز و کاریکاتور و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی، کانون موسیقی، کانون گویندگی و اجرا، کانون فیلم و عکس، کانون کتاب و کتابخوانی، کانون موسیقی، کانون ایران‌شناسی و گردشگری و کانون صنایع دستی و هنرهای تجسمی برگزار شد.



عکس: علی اکبریان‌میمند – عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار