۰۵ بهمن ۱۳۹۳ ۱۹:۱۰
کد خبر: ۱۸۵۳

مراسم تودیع دکتر قاسم زمانی مدیر سابق مدیریت تحصیلات تکمیلی و معارفه دکتر محمدرضا ویژه مدیر جدید تحصیلات تکمیلی با حضور  معاون آموزشی، مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی، مدیر حراست  و کارشناسان تحصیلات تکمیلی 4 بهمن ماه در محل سالن شورای حوزه ریاست برگزار شد.


     به گزارش عطنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه ، در این مراسم دکتر نعمت اللهی معاون آموزشی دانشگاه در سخنانی ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های دکتر زمانی در دوره مسئولیتی در تحصیلات تکمیلی به اقدامات انجام شده در جهت سامان دهی و تسهیل در امور آموزشی این حوزه اشاره کرده و اظهار داشت: در طی مدت یک ساله مدیریت دکتر زمانی فعالیت های زیادی از جمله تصویب و اجرای آیین نامه ها به منظور هدفمند شدن امور این حوزه انجام شده است که شایسته تقدیر است. وی ضمن تاکید بر اهمیت اجرای دقیق مقررات در حوزه آموزشی دانشگاه افزود: متاسفانه در سال های قبل در برخی امور این حوزه همچون پذیرش استعداد درخشان به صورت شخصی و سلیقه‌ای تصمیم‌گیری می‌شد اما با همت و تلاش مدیریت تحصیلات تکمیلی با تنظیم آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های جدید امکان هیچ گونه اعمال نظر سلیقه ای و شخصی در این امور وارد نبوده و  به حول و قوه الهی امور به نحوی اجرا می شود که هیچ شک و شبه‌ای در آن وارد نیست و شفافیت در امور این حوزه به عینه قابل مشاهده است.


    معاون آموزشی دانشگاه در بخش دیگری از سخنانش به سیاست اختیارات تفویض شده به دانشکده‌ها در دوره مدیریتی جدید در دانشگاه نیز اشاره کرده و افزود: در طی این مدت تلاش شد تا اختیارات متمرکز شده در ستاد به دانشکده‌ها تفویض شود و بر همین اساس، از سال گذشته برگزاری امتحان جامع را به دانشکده‌ها محول گردید. وی با تقدیر از تلاش‌های مجموعه همکاران این حوزه در اجرایی شدن سیاست‌های جدید آموزشی در دانشگاه افزود: همه این دستاوردها و موفقیت‌ها با همدلی و انسجام همکاران خوب در مدیریت تحصیلات تکمیلی انجام شده است.


    در ادامه این مراسم دکتر زمانی مدیر سابق تحصیلات تکمیلی نیز در سخنانی با تشکر از همکاری مجموعه معاونت آموزشی در طول دوره‌ی مدیریت خود اظهار داشت: اگر ظرف یک سال گذشته در بخش تحصیلات تکمیلی فعالیتی صورت گرفته ظرف یک سال گذشته سهم بنده در آن موفقیت‌ها، کمترین بوده و بخش عمده تلاش‌ها توسط کارشناسان محترم این دفتر انجام شده و به نظر بنده آن‌ها به سپاس خدماتشان شایسته تقدیر می باشند و جز ایثار و فداکاری از همکاران خودم هیچ ندیدم. وی همچنین با آرزوی موفقیت برای مدیریت جدید تحصیلات تکمیلی اضافه کرد: برای آقای دکتر ویژه آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم ایشان در فعالیت‌های علمی، پژوهشی و اجرایی همچنان گذشته موفق باشند.


    سپس دکتر ویژه در سخنانی ضمن تشکر از حسن اعتماد رییس دانشگاه به ایشان اظهار امیدواری کرد با همکاری و تلاش همکاران خود بتواند در راستای انجام وظایف محوطه موفق و تاثیرگذار باشد. در خاتمه این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدیه از سوی معاون آموزشی دانشگاه از خدمات دکتر زمانی تقدیر و ابلاغ مسئولیت دکتر ویژه به ایشان تسلیم شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* :
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار