۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۰۲:۳۳
کد خبر: ۱۸۴۴۹۴
تجلیل از دکتر فرح‌بخش دانشیار رشته مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی

یازدهمین نشست از سلسله نشست‌های «سه شنبه‌های مشاوره‌ای»، سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه با تجلیل از دکتر کیومرث فرح‌بخش، دانشیار رشته مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی و رئیس مرکز مشاوره و بهداشت روان این دانشگاه، برگزار شد.


به گزارش عطنا، این نشست با عنوان «بررسی غافلگیری (Paradigm Surprise) در گروه مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی» به همت گروه مشاوره این دانشگاه، انجمن مشاوره ایران و انجمن علمی-دانشجویی مشاوره دانشگاه علامه در سالن آمفی تئاتر دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی برگزار شد.


در این نشست کیومرث فرح‌بخش، دانشیار رشته مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی، آتوسا کلانترهرمزی، مدیرگروه رشته مشاوره این دانشگاه، عبدالله شفیع‌آبادی، استاد تمام رشته مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی، فرنگیس کاظمی و ابراهیم نعیمی از دیگر اعضای هیئت علمی دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی حضور داشتند.


در ابتدای این نشست به بررسی «واژه سورپرایز» پرداخته و از سوی استادن و اعضای هیئت علمی مهمترین اصل سورپرایز، غافلگیری بیان شد. یعنی اصلی که بتواند از لایه‌های معمولی عبور کند و به لایه‌های کمتر توجه شده نفوذ کند و این برنامه نیز به منظور سورپرایز و غافلگیری دکتر فرح‌بخش برگزار شد.


 بخشی از این نشست که به تجلیل از دکتر فرح‌بخش، عضو هیئت علمی گروه مشاوره دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی به پاس خدمات چندین ساله‌اش در این رشته اختصاص داشت، دانشجویان و استادان خاطرات خود را درمورد حضور او در کلاس درس و دانشکده بیان کردند.


همچنین از حاشیه‌های برگزاری این مراسم، دعوت خانواده دکتر فرح‌بخش به نشست «سه‌شنبه‌های مشاوره‌ای» دانشگاه علامه طباطبائی بود که در ادامه همسر وی از تعهد به‌کار و مسئولیت‌پذیری او تقدیر کرد.


در این مراسم دو تن از دانشجویان به شعرخوانی درمورد دکتر فرح‌بخش پرداختند و همچنین تئاتر کوتاهی به همت دانشجویان درباره نحوه کلاس‌داری او اجرا شد.


گفتنی است، این نشست به صورت مناظره‌ای و بیشتر به صورت بحث و تبادل‌نظر میان استادان و دانشجویان برگزار شد که برخی از دانشجویان و اعضای هیئت علمی سایر دانشکده‌ها نیز در این مراسم حضور داشتند.



عکس: محدثه شریفی - عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار