۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ۱۱:۱۷
کد خبر: ۱۸۲۹۵۹
yazdanmehr (2)


رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از ایجاد جاده‌های سلامت و تندرستی در مجتمع‌های خوابگاهی دانشجویان دختر با هدف نشاط در بین این دانشجویان خبر داد و گفت: این طرح از سال جاری اجرایی می‌شود.


به گزارش عطنا به نقل از خبرگزاری مهر با حضور ذوالفقار یزدان‌مهر، مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، مجموعه ورزشی و زمین چمن خوابگاه دانشگاه شهید باهنر کرمان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.


رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در مراسم افتتاح زمین فوتبال چمن مصنوعی و فضای ورزشی خوابگاه پسران دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: در راستای بالا بردن نشاط در بین دانشجویان از سال ۹۵ طرح تجهیز اتاق تندرستی در خوابگاه‌های دانشجویی را شروع کردیم.


وی افزود: این طرح در سال گذشته و با تفاهم نامه‌ای که با پژوهشگاه تربیت بدنی وزارت علوم داشتیم نیز ادامه داشت و بیش از یکصد اتاق تندرستی در خوابگاه‌های دانشجویی کشور تجهیز و ایجاد کردیم.


رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم خاطرنشان کرد: در سال جاری ایجاد جاده‌های سلامت و تندرستی در مجتمع‌های خوابگاهی دانشجویان دختر با هدف نشاط در بین این دانشجویان را برنامه‌ریزی کردیم.


براساس این گزارش، زمین فوتبال چمن مصنوعی و فضای ورزشی خوابگاه پسران دانشگاه شهید باهنر کرمان  با صرف ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار با حمایت صندوق رفاه دانشجویان آماده و به بهره‌برداری رسید.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار