۱۵ شهريور ۱۳۹۴ ۰۰:۵۴
کد خبر: ۱۸۰۸۱
motamednejad

رئیس دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی از انتقال قطعی ساختمان این دانشکده به مجموعه دانشگاه علامه در دهکده المپیک از مهرماه جاری خبر داد.


به گزارش عطنا، دکتر محمدمهدی فرقانی طی گفت و گویی، با بیان اینکه بیش از 50 درصد کارهای انتقال صورت گرفته است،‌اظهار کرد:‌ فرایند انتقال نهایی دانشکده تا یک الی دو هفته دیگر به اتمام می‌رسد و همه کلاس‌ها در دانشکده جدید برگزار می‌شوند. البته فرایند ثبت نام و انتخاب واحد به دلیل بالا بودن حجم کارهای اداری همچنان در ساختمان قبلی انجام می‌پذیرد.


وی با تاکید بر اینکه فرایند انتقال و جابجایی همچنان در حال انجام است افزود: طی دو الی سه روز آینده کتابخانه دانشگاه به ساختمان جدید منتقل می‌شود. در حال حاضر اتاق اساتید و همه ارکان دانشکده در ساختمان جدید مستقر شده‌است.



نصب تندیس دکتر معتمدنژاد مقابل در ورودی دانشکده جدید


رئیس دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه در ادامه از ساخت تندیس دکتر معتمدنژاد و نصب این تندیس مقابل در ورودی دانشکده جدید خبر داد و گفت: این تندیس تا آخر شهریور ماه مقابل در ورودی دانشکده جدید نصب می‌شود. همچنین در این دانشکده اتاقی به ایشان اختصاص داده شده و مجسمه ایشان در این اتاق قرار داده می‌شود. ضمنا یادداشت‌های دکتر معتمدنژاد در این اتاق به نمایش گذاشته می‌شود تا یاد و خاطره ایشان حفظ شود.



استقرار خبرگزاری "عطنا" در ساختمان جدید


دکتر فرقانی همچنین از استقرار خبرگزاری "عطنا" (خبرگزاری اختصاصی دانشگاه علامه طباطبایی) در ساختمان جدید دانشکده ارتباطات خبر داد و افزود: دفتر خبرگزاری "عطنا" در این ساختمان استقرار می‌یابد که می‌تواند محیطی برای کارآموزی دانشجویان باشد. همچنین همانطور که قبلا اعلام شده است این دانشکده مجهز به تحریریه خبر،‌استودیوی فیلمبرداری، استودیوی ضبط صدا و غیره است تا سطح آموزش عملی دانشجویان نیز ارتقاء یابد.


منبع: ایسنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار