۱۵ شهريور ۱۳۹۴ ۰۰:۵۳
کد خبر: ۱۸۰۷۸

در دومین روز از برگزاری بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو، گئورگ گابریلیان، مدیر بین الملل دانشگاه روسنو روسیه با حضور در غرفه دانشگاه علامه طباطبائی و بازدید از آثارعلمی و پژوهشی به نمایش گذاشته شده با نمایندگان این دانشگاه در خصوص ایجاد همکاری‌های دوجانبه به گفتگو پرداخت.


به گزارش  باشگاه خبری علامه طباطبائی (عطنا) به نقل از مرکز همکاری های بین الملل دانشگاه علامه طباطبائی، در دومین روز از برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو، دانشگاه علامه طباطبائی پذیرای دکتر گئورگ گابریلیان، مدیر بین‌الملل و دکتر احمد الهی رییس بخش ایران دانشگاه روسنو روسیه بود. در این دیدار طرفین با معرفی دانشگاه متبوع و پتانسیل های موجود در زمینه همکاری‌‌های علمی دوجانبه به رایزنی پرداختند. گابریلیان با ارزیابی مثبت از امکانات آموزشی و پژوهشی دانشگاه علامه طباطبائی در زمینه علوم انسانی و پایه، تمایل دانشگاه روسنو را برای ایجاد و گسترش روابط فی مابین با موضوعات تبادل استاد و دانشجو، برگزاری نشست‌های علمی مشترک، کارگاه‌های دانش‌افزایی و بازدیدهای علمی ابراز داشت.


در این دیدار دکتر نیسی، مدیر امور پژوهشی دانشگاه علامه طباطبائی نیز با استقبال از پیشنهاد گابریلیان پیشنهاد خود را مبنی بر پذیرش دانشجو به صورت میهمان در چندین رشته معین مطرح نمود. وی در این خصوص افزود: این امر مستلزم همکاری‌های نظام‌مند مدیریتی در زمینه هماهنگ‌سازی دروس می‌باشد. دکتر طاهری، مدیر کتابخانه مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی نیز درباره زمینه‌های موجود برای همکاری‌های دوجانبه در حوزه چاپ و نشر و کتابداری با مدیر بین‌الملل دانشگاه روسنو به مذاکره پرداخت.


در پایان این دیدار مقررشد پیشنهادات مطرح شده پس از انجام کارشناسی‌های لازم، ابلاغ شود تا در مورد آنها تصمیم‌گیری شده و مراحل اداری خود را طی نماید.همچنین مدیر بین‌الملل دانشگاه روسنو آمادگی دانشگاه متبوع خود را برای بازدید مدیران دانشگاه علامه طباطبائی اعلام داشت.


IMG_0733 IMG_0723 IMG_0720 ketab moskow

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار