۱۲ شهريور ۱۳۹۴ ۰۲:۴۲
کد خبر: ۱۷۸۱۲

ravanshenasiحوزه علمی ـ آموزشی باشگاه خبری علامه طباطبائی(عطنا)/یادداشت ارسالی: یکی از مشکلات صنفی آموزشی دانشجویان رشته تحصیلی مشاوره دانشگاه علامه، عدم ارائه ی واحدهای درسی به شکل معقول و قابل بررسی به دلیل عدم پذیرش دانشجو در سال های 92 تا 94 می باشد که تحصیل این دانشجویان را توام با استرس و اضطراب نموده است، به همین جهت رسیدگی به مسائل دانشجویان کارشناسی رشته مشاوره که در انتخاب واحد با مشکل جدی رو برو هستند امری واجب برای پیشبرد اهداف تحصیلی این دانشجویان است.


ارائه تعداد واحد مناسب در هر ترم و نگاه و توجه به وضعیت دانشجویانی که واحدهای افتاده دارند امری است مهم و قابل تامل که مسئولین آموزشی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی و گروه مشاوره باید به دقت آن را مورد بررسی قرار دهند.


احساس می شود ارائه پاسخ هایی از قبیل: باید درس میخواندی و پیشنهاد به دانشجویان معترض به گرفتن مهمانی برای دانشگاه های دیگر که از طرف کارشناسان آموزش دانشکده روانشناسی به دانشجویان مطرح می شود نمی تواند راهکار مناسبی باشد.


جا دارد، اساتید و مسئولین محترم دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی و همچنین معاونت آموزشی دانشگاه به بررسی دقیق و ارائه راهکارهای مناسب اهتمام ورزند که دانشجویان کارشناسی رشته مشاوره بتوانند با آرامش فکری و خیالی آسوده تر به تحصیل خود تداوم بخشند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار