۱۸ شهريور ۱۳۹۴ ۰۶:۰۰
کد خبر: ۱۷۸۱۰
nematollahi

به گزارش خبرنگار حوزه  علمی ـ آموزشی باشگاه خبری علامه طباطبائی(عطنا)، یکی از مشکلاتی که گریبان گیر دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی شده است و روند فارغ التحصیلی آن ها را  مختل نموده، عدم ثبت نمره توسط برخی اساتید است.


sazman markazi 1


تعدادی از دانشجویان دانشگاه علامه در گفت و گو با خبرنگار عطنا به بیان مشکلاتی پرداختند که به دنبال عدم ثبت به موقع نمره توسط برخی از اساتید بوجود می آید .


آن ها دریافت مدرک پایان دوره کارشناسی،انجام امور مربوط به اعزام به خدمت سربازی، ثبت نام در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و شرکت در آزمون های استخدامی را منوط به ارائه ی نمره توسط استاد دانستند تا کارشناسان آموزشی دانشگاه بتوانند پس از دریافت و ثبت این نمرات مدرک کارشناسی این دانشجویان را ارائه دهند.


تهیه چارت آموزشی، ارائه واحد، برگزاری امتحان و سایر مسائل آموزشی در دوره تحصیلی که کارهای آسانی هم نیستند، توسط مسئولین آموزش انجام می شود ولی سهل انگاری یا شاید پیگیر نبودن کارشناسان و یا کم اهمیت بودن آینده دانشجو در نظر برخی اساتید باعث شده تا آن ها نسبت به ارائه نمره در زمان تعیین شده کوتاهی نمایند، غافل از این که این کوتاهی ممکن است سرنوشت و آینده ی دانشجو را تحت الشعاع خود قرار دهد .


مطمئناً توجه بیشتر اساتید و پیگیری بیشتر کارشناسان آموزشی و دستور دکتر نعمت اللهی معاون آموزشی دانشگاه می تواند منجر به پیشگیری از این  قبیل مشکلات شود .


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار