۰۸ اسفند ۱۳۹۶ ۱۵:۱۲
کد خبر: ۱۷۴۵۰۹
سیدمنصور میرسعیدی، رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه

رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی گفت: وضعیت کنونی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی در بخش‌های مختلف علمی و آموزشی نوید‌بخش آینده درخشان آن است.


به گزارش خبرنگار عطنا، سید منصور میرسعیدی در بیستمین سالگرد تأسیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی که ۶ اسفندماه در سالن شهید بهشتی این دانشکده برگزار شد، گفت: دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی فراز و نشیب‌های زیادی را طی کرده تا به دوران امروزی رسیده است.


وی با بیان اینکه توجه به تاریخ و تحولات پیدایش هر پدیده‌ای به ما در شناخت نقاط قوت و ضعف آن پدیده کمک می‌کند، افزود: دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی بعد از مسائل گوناگونی که پشت سر گذاشته است امروز دارای کادر علمی و اداری و همچنین دانشجویانی ارزشمند است.


میرسعیدی تصریح کرد: دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی دارای 78 استاد رسمی است که از این تعداد 6 نفر از آنها استاد، 28 نفر دانشیار و 43 نفر استاد هستند که به ارائه خدمات آموزشی، علمی و پژوهشی می‌پردازند.


وی با بیان اینکه دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی دارای 18 گرایس و رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی‌ارشد و 9 رشته و گرایش در مقطع دکتری است، گفت: در مجموع دانشکده دارای 503 دانشجوی کارشناسی، 950 دانشجوی کارشناسی ارشد و 46 دانشجوی مقطع دکتری است. ضمن‌آنکه 45 نفر نیز در دانشکده به صورت اداری مشغول به فعالیت هستند.


رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی اظهار کرد: از همه کسانی که در این دانشکده در دوران مختلف خدمت کردند، تشکر می‌کنم به‌خصوص از کسانی که اکنون در میان ما نیستند و به‌ویژه از دکتر مشکوری نجفی، دکتر حسین افشار و استاد حمید مصدق (شاعر و حقوقدان) و همچنین مرحوم کریمی که از کارکنان دانشکده بودند.


وی ضمن تشکر از حضور استادان بازنشسته در این مراسم، گفت: از همکاری صمیمانه همه همکارانی که به صورت رسمی و غیررسمی به دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی همکاری دارند، قدردانی می‌کنم.


میرسعیدی اضافه کرد: وضعیت کنونی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی در بخش‌های مختلف علمی و آموزشی نوید‌بخش آینده درخشان آن است.


وی با بیان اینکه امیدواریم هر چه سریع‌تر ساختمان جدیدی برای دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی تأسیس شود، افزود: تأسیس این دانشکده بیشتر مرهون زحمات دکتر خلیجی و دکتر نجفقلی حبیبی از رؤسای پیشین دانشگاه علامه طباطبائی و دکتر ضیایی‌بیگدلی، مؤسس این دانشکده است.


رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی کیفیت افراد شرکت کننده در این مراسم را بسیار ارزشمند و مهم ارزیابی کرد و گفت: از خانم مولاوردی، دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی که از فارغ‌التحصیلان این دانشکده هستند برای حضور در این مراشم تشکر می‌کنم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار