۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ۰۳:۱۵
کد خبر: ۱۷۱۶۸۰
مرحله دوم مسابقات لیگ فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه علامه طباطبائی

مرحله دوم مسابقات لیگ فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه علامه طباطبائی بعد از سه هفته رقابت دیدنی و نفس‌گیر پایان یافت و تیم‌های علوم ورزشی و ادبیات و زبان‌های‌خارجه از گروه اول و تربیت‌بدنی و ستارگان مدیریت از گروه دوم به نیمه‌نهایی رسیدند.


به گزارش عطنا، مرحله دوم مسابقات لیگ فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه علامه طباطبائی که با حضور هشت تیم راه‌یافته به این مرحله در سالن ورزشی مجموعه تربیت‌بدنی پردیس مرکزی دانشگاه برگزار شد، هفته گذشته پایان یافت.


بعد از گذشت نزدیک به دو ماه (آبان تا آذرماه۹۶) از رقابت بین ۱۷ تیم فوتسال دانشکده‌های مختلف دانشگاه علامه طباطبائی، هشت تیم به مرحله بعد راه پیدا کردند که در دو گروه چهار تیمی با هم به رقابت پرداختند.


از گروه اول این مسابقات به ترتیب تیم‌های تربیت بدنی (دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی)، اقتصاد زاگرس (دانشکده اقتصاد و علوم ریاضی)، شهید ورامینی (دانشکده علوم اجتماعی) و ژان پیاژه (دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی) و در گروه دوم به ترتیب تیم‌های علوم ورزشی (دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی)، ستارگان مدیریت (دانشکده مدیریت و حسابداری)، ادبیات و زبان‌های خارجه (دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی) و مدیریت بازرگانی (دانشکده مدیریت و حسابداری) به مرحله دوم رسیدند.


با برگزاری مراسم قرعه‌کشی دور دوم مسابقات لیگ فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه علامه طباطبائی تیم‌های علوم ورزشی، اقتصاد زاگرس، ادبیات و زبان‌های خارجه و مدیریت بازرگانی در گروه اول و تیم‌های تربیت‌بدنی، ستارگان مدیریت، شهید ورامینی و ژان پیاژه در گروه دوم قرار گرفتند که از ۱۲ بهمن‌ماه با هم به رقابت پرداختند.


بعد از سه هفته مسابقه بین تیم‌های گروه‌های مختلف در روز پایانی این مسابقات، نتایج زیر بدست آمد:


در هفته سوم از دور دوم مسابقات چهار بازی برگزار شد که تیم تربیت بدنی با نتیجه 4 بر صفر تیم ستارگان مدیریت، قهرمان دوره قبل این مسابقات را شکست داد.


در بازی دوم دو تیم علوم ورزشی و اقتصاد زاگرس در مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این بازي زیبا و حساس در پایان با نتیجه 2 بر صفر به نفع تیم علوم ورزشی به پایان رسید.


در بازی سوم نیز قرار بود دو تيم ژان پياژه و شهید ورامینی رودرروی همدیگر قرار گیرند که به علت عدم حضور دو تیم این بازی صفر بر صفر اعلام شد.


در بازی چهارم نیز دو تیم مدیریت بازرگانی و ادبیات و زبان‌های خارجی به مصاف هم رفتند که این بازی نیز به علت عدم حضور تیم مدیریت بازرگاني با نتیجه 3 بر صفر به نفع تیم ادبیات و زبان‌های خارجی اعلام شد.


بر اساس این گزارش بعد از نزدیک به چهار ماه رقابت، تیم‌های راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات فوتسال لیگ دانشجویان پسر دانشگاه علامه طباطبائی مشخص شدند که طبق آئین‌نامه این رقابت‌ها تیم اول از گروه اول با تیم دوم  از گروه دوم (علوم ورزشی از دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با ستارگان مدیریت از دانشکده مدیریت و حسابداری) و تیم دوم از گروه اول با تیم اول از گروه دوم (ادبیات و زبان‌های خارجی با تربیت‌بدنی) دیدارهای این مرحله را برگزار می‌کنند تا چهره تیم‌های فینالیست مشخص شود.



عکس: مسعود پناهی-عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار