۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ۲۳:۰۵
کد خبر: ۱۷۱۵۵۵
dorehaye maharat afzaye (9)

اولین دوره طرح مهارت‌افزایی دانشجویان به منظور توانمندسازی آنها برای ورود به بازار کار در دانشگاه علامه طباطبائی در حال برگزاری است. این دوره‌ها با تاکید رئیس دانشگاه علامه طباطبائی با هدف توانمند‌سازي دانشجويان و برخورداري آنها از شانس بیشتر برای ورود به بازار اشتغال تدوين شده است و شركت در حداقل دو دوره مهارتی برای دانشجويان الزامی است.


به گزارش عطنا، اولین دوره طرح مهارت‌افزایی دانشجویان به ابتکار دانشگاه علامه طباطبائی که در طول هفته سوم بهمن‎ماه برگزار می‌شود با استقبال چشمگیر دانشجویان رشته‌های مختلف همراه بوده است.


این دوره شامل 17 کارگاه آموزشی در ایام هفته است که در دانشکده‌های علوم ارتباطات، ادبیات و زبان‌های خارجی، پردیس خودگردان و ساختمان مرکزی تشکیل می‌شوند.


در قسمت اول طرح مهارت‌افزایی دانشگاه علامه طباطبائی بالغ بر 20 دوره مهارتی عمومی به مرحله اجرا و تشکیل کارگاه رسیده است که تعدادی از آن با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای کشور برگزار می‌شود.


کارگاه‌های مهارت تیمی، آموزش فتوشاپ با تاکید بر بازار، مهارت‌های کاریابی و رزومه‌نویسی، آشنایی با تکنیک‌های برقراری ارتباط و اصول و فنون مذاکره، آیین نگارش مکاتبات اداری به زبان انگلیسی و فارسی، اصول و فنون نگارش مقاله علمی، اصول مقدمات راه‌اندازی، اصول مقدمات راه‌اندازی کسب‌وکار (کارآفرینی)، جست‌وجوی پیشرفته در اینترنت، اصول ویراستاری، ایندیزاین و صفحه‌آرایی از جمله کارگاه‌های عمومی بود که در این دوره تدوین شده است.


همچنین برنامه‌ریزی دوره‌های تخصصی هم برای هر رشته و با توجه به بازار کار انجام شده است که به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

 

حضور در 2 دوره مهارتی برای دانشجویان الزامی است



دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان تنها دانشگاه تخصصی کشور در حوزه علوم انسانی و اجتماعی، به منظور توانمندسازی و آماده ساختن دانشجویان جهت ورود به بازار کار و افزایش سطح مهارت های تخصصی آنان، طرح مهارت‌افزایی را دستور کار قرار داده است.


در این راستا دانشجویان در این طرح یک مهارت عمومی و یک مهارت تخصصی را بر حسب علاقه‌مندی انتخاب و به صورت رایگان در این دو دوره شرکت می ‌کنند.


 دوره های عمومی و تخصصی مهارتی محدود به شرکت در این دو دوره نبوده و دانشجویان می‌تواند با شرکت در سایر دوره‌های تدوین شده از تخفیف ۴۰درصدی دانشگاه نیز بهره‌مند شوند. در پایان این دوره ها مدرک مهارتی از طرف دانشگاه اهدا می‌شود.


این دوره‌ها با تاکید رئیس دانشگاه علامه طباطبائی  با هدف توانمند‌سازي دانشجويان و برخورداري آنها از شانس بیشتر برای ورود به بازار اشتغال تدوين شده است و شركت در حداقل دو دوره مهارتی برای دانشجويان الزامی است.


گزارش تصویری تعدادی از کارگاه‌های اولین دوره طرح مهارت‌افزایی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی که از اولویت‌های اصلی سیاست‌گذاری این دانشگاه در دوره جدید است، در ادامه می‌آید؛


عکس: عطنا و هیئت اجرایی دوره‌های مهارت‌افزایی دانشگاه علامه طباطبائی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار