۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ۱۶:۲۹
کد خبر: ۱۷۱۵۰۰
دومین نشست صمیمانه خانواده و دانشگاه علامه طباطبائی

دومین نشست صمیمانه خانواده و دانشگاه با حضور مسئولان دانشگاه علامه طباطبائی و والدین دانشجویان نو ورودی، 26 بهمن‌ماه در سالن شهید بهشتی دانشکده حقوق و علوم سیاسی برگزار شد.


به گزارش عطنا، این نشست با عنوان «ارتباط خانواده و دانشگاه؛ فرصتی برای پویایی و شکوفایی» ویژه خانواده‌های دانشجویان نو ورودی دانشکده‌های روانشناسی و علوم تربیتی، مدیریت و حسابداری، حقوق و علوم سیاسی و علوم ارتباطات برگزار شد.


اولین نشست صمیمانه خانواده و دانشگاه با حضور هیئت رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی، ۲۳ آذرماه در سالن شهید عضدی دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی این دانشگاه برای خانواده‌های دانشجویان نو ورودی دانشکده‌های ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی، الهیات و معارف اسلامی، اقتصاد، علوم ریاضی و رایانه، علوم اجتماعی و مؤسسه آموزش عالی بیمه اکو برگزار شده بود.


در این نشست حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، نعمت‌الله ایرانزاده، معاون فرهنگی و اجتماعی، سید منصور میرسعیدی، رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی، لعیا الفت، رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری، حمیدرضا مقامی، مدیر امور دانشجویی، اکبر آخوندی، معاون مدیر امور فرهنگی و مدیرعامل بنیاد خیرین دانشگاه، علیرضا امید‌بخش، مدیر امور فرهنگی، سیدرضا موسوی‌نیا، معاون اداری و مالی دانشکده حقوق و علوم سیاسی، نورالدین رضوی‌زاده، معاون اداری و مالی و دانشجویی دانشکده علوم ارتباطات، هدی غفاری، مدیر برنامه‌ریزی و نظارت و ارزیابی معاونت فرهنگی و اجتماعی و آناهیتا سیفی، رئیس دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه حضور داشتند.


در ابتدای این مراسم صغری ابراهیمی‌قوام، دانشیار و عضو هیئت علمی گروه روانشناسی تربیتی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی به سخنرانی پرداخت.


بعد از سخنرانی عضو هیئت علمی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی برخی از مسئولان دانشکده‌ها و مدیران دانشگاه در نشستی به سئوالات والدین دانشجویان در زمینه‌های مختلف پاسخ دادند.


در پایان این نشست نیز والدین دانشجویان به گفت‌گوی مستقیم و رودرو با مسئولان دانشگاه پرداختند.


گفتنی است، بعد از پایان نشست صمیمانه خانواده و دانشگاه، جلسه اعضای هیئت مؤسس کانون دانش‌آموختگان دانشگاه علامه طباطبائی به ریاست ایرانزاده، معاون فرهنگی و اجتماعی در این معاونت برگزار شد.



عکس: شکیبا شیرازی‌تهرانی- عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار