۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ۰۴:۵۷
کد خبر: ۱۷۰۱۳۰
مرحله دوم مسابقات لیگ فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه علامه

مرحله دوم مسابقات لیگ فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه علامه طباطبائی با حضور هشت تیم راه‌یافته به این مرحله در حال برگزاری است.


به گزارش عطنا، این بازی‌های فوتسال پنجشنبه‌های هر هفته در زمین فوتسال مجموعه ورزشی تربت‌بدنی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود.


بعد از گذشت نزدیک به دو ماه (آبان تا آذرماه96) از رقابت بین ۱۷ تیم فوتسال دانشکده‌های مختلف دانشگاه علامه طباطبائی، هشت تیم به مرحله بعد راه پیدا کردند که در دو گروه چهار تیمی با هم به رقابت می‌پردازند.


از گروه اول این مسابقات به ترتیب تیم‌های تربیت بدنی (دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی)، اقتصاد زاگرس (دانشکده اقتصاد و علوم ریاضی)، شهید ورامینی (دانشکده علوم اجتماعی) و ژان پیاژه (دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی) و در گروه دوم به ترتیب تیم‌های علوم ورزشی (دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی)، ستارگان مدیریت (دانشکده مدیریت و حسابداری)، ادبیات و زبان خارجه (دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی) و مدیریت بازرگانی (دانشکده مدیریت و حسابداری) به مرحله دوم رسیدند.


با برگزاری مراسم قرعه‌کشی دور دوم مسابقات لیگ فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه علامه طباطبائی تیم‌های علوم ورزشی، اقتصاد زاگرس، ادبیات و زبان خارجه و مدیریت بازرگانی در گروه اول و تیم‌های تربیت‌بدنی، ستارگان مدیریت، شهید ورامینی و ژان پیاژه در گروه دوم قرار گرفتند که از 12 بهمن‌ماه با هم به رقابت پرداختند.


تاکنون صعود تیم‌های تربیت‌بدنی و ستارگان مدیریت از گروه دوم و تیم‌ علوم ورزشی از گروه اول به مرحله نیمه نهایی قطعی شده است.


عکس: مسعود پناهی - عطنا




 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار