۰۴ بهمن ۱۳۹۳ ۱۱:۵۲
کد خبر: ۱۶۶۵
به گزارش باشگاه خبری علامه طباطبائی(عطنا) ، دکتر سید ضیاء هاشمی ضمن اعلام خبر فوق گفت: همواره تلاش می کنیم ظرفیت اردوها را افزایش دهیم اما از نظر امکانات، دچار محدودیت شدید هستیم. در این راستا هفته گذشته با بسیج و سپاه و بنیاد حفظ آثار و ارزش های مقدس، با حضور معاونین وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد، نشستی برای توسعه ظرفیت اردوهای راهیان نور انجام شد.

وی تشریح کرد: هدف گذاری بلندمدت مان این است که هر دانشجویی علاقه مند باشد در اردو شرکت کند، زمینه برایش فراهم شود. اما به دلیل محدودیت امکانات مجبوریم این فرآیند را تدریجی پیش بریم.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اعلام اینکه سال گذشته حدود 100 هزار نفر در اردوها شرکت کردند، افزود: امسال ظرفیت اعزام به اردوی راهیان نور دو برابر شده و با وجود مشکل در فراهم آوردن امکانات لازم، می خواهیم تعداد اعزامیان تفاوت محسوسی با پارسال داشته باشد.

وی در توضیح یکی از محدودیت های موجود گفت: اتوبوس های دانشگاه ها نمی توانند در مسیرهای طولانی مورد استفاده قرار گیرند. امیدواریم بتوان با تمهیداتی از امکانات ترابری دانشگاه ها استفاده بهینه تری کنیم.

اردوی راهیان نور منحصر به مناطق جنوب نخواهد بود


هاشمی هم چنین درباره ویژگی اردوهای راهیان نور امسال بیان کرد: اردوها منحصر به مناطق جنوب، یعنی خوزستان و جبهه های جنوب نخواهد بود بلکه بازدید از جبهه های غرب و شمال غرب نیز انجام می شود. بنابر این اردوها در طول سال و حتی در تابستان نیز برگزار خواهند شد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه همه دانشجویان با هر رویکردی باید بتوانند در اردوها شرکت کنند، گفت: این اردوها زمانی به هدف خود می رسند که فراگیری لازم را داشته و همه مجموعه های دانشجویی صرف نظر از تعلقات فکری و جناحی در اردو ثبت نام کنند.

منبع:ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار