۰۴ بهمن ۱۳۹۳ ۱۱:۵۰
کد خبر: ۱۶۶۳

به گزارش باشگاه خبری علامه طباطبائی(عطنا) ، داوود آسمانی دبیر نخستین نمایشگاه دانشگاه و الکترونیک گفت: این نمایشگاه با عرضه دستاوردهای محققان دانشگاه خواجه نصیر در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه خواجه نصیر برگزار می‌شود. وی افزود: در این نمایشگاه ایده‌های مداری دانشجویی و پروژه‌های الکترونیک دانشجویی عرضه می‌شود و همچنین مسابقه دانشجویی ویژه بازدیدکنندگان و اعطای جایزه به پروژه برتر هم دایر است.


به گفته آسمانی، غرفه‌های عرضه قطعات و بوردهای الکترونیکی و غرفه‌های عرضه تجهیزات آزمایشگاه الکترونیک در این نمایشگاه حضور دارند. عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیر، ایجاد شور و شوق بیشتر در محیط دانشجویی برای کارهای علمی و فنی، ایجاد جو رقابت برای جذب هرچه بیشتر دانشجویان مهندسی به سمت کارهای عملی و برقراری محیط مناسب برای عرضه نیازمندی‌های قطعات، بوردها و سیستم‌های الکترونیکی مورد نیاز دانشجویان در طرح‌ها و پروژه‌های مهندسی و فنی را از اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد.


وی ادامه داد: از طریق این نمایشگاه، امکان بهتر و مناسب‌تر برای دانشجویان و اساتید برای ارتباط با شرکت‌های سرمایه گذار بخش خصوصی در راستای عملی کردن ایده‌های نوین مهندسی و فنی فراهم می‌شود.


لازم به یادآوریست این نمایشگاه در روز دوشنبه ششم بهمن ماه برگزار خواهد شد.


منبع: فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار