۱۵ دی ۱۳۹۶ ۱۷:۴۸
کد خبر: ۱۶۵۱۴۳
ekhtetamie pejoohesh ejtemaei 96 mohseni vaez mahdavi digaran (33)

اختتامیه چهارمین همایش ملی «پژوهش‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه ایران» با حضور  مسئولان، استادان دانشگاه و پژوهشگران و ارائه گزارش همایش توسط انجمن جامعه‌شناسی ایران در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


به گزارش عطنا، چهارمین همایش ملی «پژوهش‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه ایران» که از ظهر سه‌شنبه، 5 دی‌ماه آغاز شده بود و به مدت سه روز متوالی در سالن‌های دانشکده علوم اجتماعی و با حضور بزرگان علوم انسانی و دغدغه‌مندان مسئله نابرابری و عدالت در زمینه‌های مختلف در پنل‌های موازی در بیش از 36 نشست علمی و 200 سخنرانی انجام گرفت، پنجشنبه، 7 دی‌ماه به کار خود پایان داد.


در ابتدای این مراسم، دکتر محمدرضا واعظ مهدوی، اقتصاددان و استاد دانشگاه با موضوع «سنجش عدالت در شهر» و دکتر انوشیروان محسنی بندپی، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی ایران به سخنرانی کردند.


مراسم با ارائه گزارش دکتر شیرین احمدنیا، استاد دانشگاه علامه طباطبائی و دبیر علمی همایش و دکتر سمیه توحیدلو، دبیر محور ویژه همایش ادامه یافت.

در پایان از تیم دانشجویی برگزار کننده این همایش تقدیر به عمل آمد؛ مرضیه پورتسوجی، کیهان صفری، سپیده یادگار، فاطمه فتحعلی، نسرین ظریف، فاطمه فرخی، فروزان زرین قلم، الیاس براهویی نژاد، مهسا نوری، مریم اسداللهی، رسول دانشمند، علیرضا فوزی، فاطمه بهارلو، اعظم فلاح، مرضیه یوسفی، شایسته رحیمی، نرجس رضاعلی، فائزه شیرکوند، فاطمه غلامی، محمد کشاورمنش، یونس اکرمی، مریم نوری ذوالنور، فاطمه مقدم، ژیلا آور و لیلا عرب‌سرخی، علیمراد عناصری و آقای کشوری از جمله تیم اجرایی این همایش بودند.


مراسم با مجمع عمومی انجمن جامعه‌شناسی ایران و ارائه گزارش هیئت مدیره انجمن به پایان رسید.

عکس: ایوب قادری-عطنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
مطالب دیگر
چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟
یک استاد دانشگاه در گفتگو با عطنا بررسی کرد

چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟

تربیت جنسی امری ضروری است و آموزش آن را از هر سنی که کودک شروع به سوال پرسیدن می کند باید شروع کرد. اما به طور کلی اولین زمان برای این آموزش 3 تا 5 سالگی است. چون کودک در این برهه سنی کنجکاوی هایی دارد
فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا مطرح کرد

فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است

یک استاد دانشگاه معتقد است: «نهادهای دولتی و حاکمیتی نقش مهمی در اعتماد عمومی دارند و در واقع عملکرد نهادهای اجتماعی و سیاسی است که اعتماد را خلق می‌کند یا باعث کاهش آن می‌شود.»
فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا:

فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم

در حال حاضر در معرض تهدید جدی هستیم. طرح مجلس درباره ساماندهی فضای مجازی اولین گام در جهت داشتن برنامه برای مدیریت فضای مجازی است و البته نباید به روش‌های نادرست مثل قطع کردن اینترنت روی بیاوریم.
مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟
بررسی قوانین اینترنت در کشورهای دیگر (1)

مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟

TikTok و WeChat دو شبکه اجتماعی چینی هستند که در دنیا با استقبال روبه‌رو شده‌اند، اما در زمان ریاست جمهوری ترامپ استفاده از این اپلیکیشن‌ها در امریکا به دلیل نگرانی های امنیتی ممنوع اعلام شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار