۱۰ دی ۱۳۹۶ ۱۷:۰۸
کد خبر: ۱۶۳۸۸۷
oejoohesh masael ejtemaei dar iran (2)

نشست مسائل اجتماعی در ایران به همت سازمان بهزیستی کشور در قالب چهارمین همایش ملی «پژوهش‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه ایران» در دانشکده علوم اجتماعی برگزار شد.


به گزارش عطنا، در این نشست که چهارشنبه، ۶ دی‌ماه در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد، شهره مجمع با موضوع کیفیت زندگی مادران دارای فرزند 1 تا ۳ سال حین یا پس از طلاق (مطالعه کیفی شهر تهران)، کامیل احمدی با موضوع طنین سکوت؛ در باب ازدواج زود هنگام کودکان در ایران، مهدیه محمد تقی زاده با موضوع  فرصت ها و چالش های جهانی شدن در مواجهه با حقوق و مسائل زنان در ایران، احمد جعفری با موضوع بررسی رابطه نابرابری‌های اجتماعی اقتصادی با مسائل اجتماعی در طول دهه 85 تا 95 و قدرت مرادی ثانی با موضوع بررسی تفاوت روند میزان باروری شهری و روستایی استان های کشور در قبل و بعد از سطح جانشینی ارائه مقاله داشتند.


همچنین رضا صفری شالی مقاله‌ای با عنوان تحلیل جامعه شناختی فرآیند خودکشی در استان های ایران در سالهای 90 تا 94 به این همایش ارائه کرده بود.


گفتنی است چهارمین همایش ملی «پژوهش‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه ایران» به مدت سه روز متوالی در سالن‌های دانشکده علوم اجتماعی و با حضور بزرگان علوم انسانی و دغدغه‌مندان مسئله نابرابری و عدالت در زمینه‌های مختلف در پنل‌های موازی برگزار شد.


عکس: شکیبا شیرازی تهرانی-عطنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار