۱۲ دی ۱۳۹۶ ۱۱:۳۹
کد خبر: ۱۶۱۳۲۸
esteratejik kasbokar ba rooykard koantomi (14)

نشست توانمندسازی استراتژیک کسب و کار با رویکرد کوانتومی در چارچوب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به مناسبت هفته پژوهش در دانشکده مدیریت و حسابداری برگزار شد.


به گزارش عطنا، در این نشست که شنبه، 25 آذرماه برگزار شد، دکتر مهدی ابراهیمی به ارائه دیدگاه‌های خود درباره توانمندسازی کسب و کارها در چارچوب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی پرداخت و از رویکرد کوانتومی به این مسئله گفت.


پیش از این، گفته می‌شد مدیران بر مبنای پارادایم نیوتنی(مدیریت سنتی) عمل می‌کنند و با این تفکر که مدیر باید همه امور را کنترل کند، تمام توان خود را روی اهداف متمرکز می‌کنند و از ابزار‌ها و تکنیک‌های مختلف مدیریتی برای کنترل و رسیدن به آن استفاده می‌کنند. در مقابل در پارادایم کوانتومی (مدیریت مدرن)، مدیران خود را در برابر یک سیستم پیچیده می‌بینند، بنابراین هرآنچه در نگرش نیوتنی و یک برنامه خطی کاربرد دارد، در برابر یک پدیده کوانتومی جواب نخواهد داد.


گفتنی است مهدی ابراهیمی متولد شهر تهران و استادیار گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه علامه طباطبائی است که کتاب «شراکت راهبردی همکاری در فضای رقابتی ، راهبرد نوین خلق ثروت» یکی از تالیفات اوست.


عکس: شکیبا شیرازی تهرانی




 

 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار