کارگاه تخصصی «ارزشگذاری کسب و کارهای نوپا» با تدریس دکتر محمدجواد سلیمی در دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
به گزارش عطنا، در این کارگاه که دوشنبه، 20 آذرماه برگزار شد، محمدجواد سلیمی، عضو هیئت علمی گروه حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی به طرح مباحثی پیرامون کسب و کارهای نوپا یا استارتآپ و چهار دسته عوامل ریسک در ایجاد کسب و کار جدید پرداخت.
گفتنی است شرکتهای بزرگ زیادی هستند که اول یک استارتآپ کوچک بودند اما به مرور با کاردانی مدیران و اعتماد سرمایهگذارها به برندهای بزرگ تبدیل شدهاند. این برندها هنوز هم اگر سهام خود را در بورس عرضه نکرده باشند، به عنوان استارتآپ معرفی شده و در دسته آنها قرار میگیرند. لذا ارزشگذاری به عنوان یکی از اصلیترین موضوعات مورد بحث در مذاکرات میان موسسان استارتآپها و سرمایهگذاران به شمار میآید.